Når min datter skal i seng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

MetteMTH

...Så tager det en time hver gang og hun falder ikke søvn før hun har fået bryst... Hun er 10 mdr og jeg syntes jo et eller andet sted at det amning snart skal slutte og har faktisk kun haft mælk i den ene i LANGTID!! vil gerne stoppe amningen på en god måde, men hvordan gør man det, skal man bare tage kampen op? Jeg giver jo op til sidst, jeg ved jo hvordan man får hende til at holde op med, at græde og det er jo at hun får bryst.. 

Hun har lige været syg og er ved at få nogle tænder oveni, så det er nok også det der spiller ind, tror jeg.. For hun vil heller ikke rigtig spise noget.. Ang. ammningen hvad skal jeg stille op?!

Mvh Mette som er meget frusteret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

MetteMTH

10. juli 2011

Miss T

Jeg tror, at jeg ville bytte bryst ud med en kop vand og så lade hende ligge og brokke sig lidt.

Vores bliver et år i næste weekend hun kan da også brokke sig, mens så putter jeg hende og siger, at hun skal sove og så falder hun i søvn til sidst. Hun får dog en tår vand og det hjælper!

Anmeld

10. juli 2011

Joan ( Smallie )

Måske kan far putte. Du lugter nemlig af mælk og når du har givet efter ind til nu hvorfor skal hun så tro det er anderledes nu.

Jeg vil prøve at lave far putte og som en anden siger så en kop med vand til hvis hun bliver alt for sur og så bare hold på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.