Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak for jeres DEJLIGE svar
Hvornår kan jeg tage til lægen for at få det tjekket?
bremsop skriver: Det er 29 dage siden sidste mens, så jeg er vel 4+1 (hvis altså den er der.......................) Tog også en i torsdags, der var der slet ingen streg. Og tak for jeres svar
Det er 29 dage siden sidste mens, så jeg er vel 4+1 (hvis altså den er der.......................) Tog også en i torsdags, der var der slet ingen streg.
Og tak for jeres svar
Jeg tror jeg testede, da jeg var 4+3 eller sådan noget, og der var den lidt mere tydelig end din, så mon ikke du får en endnu tydeligere streg om et par dage
bremsop skriver: Tak for jeres DEJLIGE svar Hvornår kan jeg tage til lægen for at få det tjekket?
Nu om stunder er der mange læger, der ikke checker efter, de formoder bare du er gravid, hvis du tester positiv hjemme. Der er dog forskel Du ringer bare ind og siger du er gravid, så får du en tid til første graviditetsbesøg
Sikke da en dejlig dag
Har godt nok haft mens agtige smerter i underlivet, og en masse niv og jag.... + blodsmag i munden..... Så nej hvor jeg virkelig håber den er der Og så må jeg lige op til lægen i løbet af uge.... Tror I en ny test i morgen tidlig vil være mere tydelig (tænker mht. morgenurin)
bremsop skriver: Sikke da en dejlig dag Har godt nok haft mens agtige smerter i underlivet, og en masse niv og jag.... + blodsmag i munden..... Så nej hvor jeg virkelig håber den er der Og så må jeg lige op til lægen i løbet af uge.... Tror I en ny test i morgen tidlig vil være mere tydelig (tænker mht. morgenurin)
Det kan sagtens være, du kan jo prøve
Tog lige endnu en g-test (kunne ikke lade værre )
Synes den er mere tydelig denne gang
Jeg aner også svagt en streg, men venter lige til den er tydeligere med et tillykke, ahhh skidt, tillykke med den.
Lidt off topic, hvor køber i de teste der?
bremsop skriver: Tog lige endnu en g-test (kunne ikke lade værre ) Synes den er mere tydelig denne gang
Jeg tror vidst godt vi kan sige tillykke Hvor længe har i prøvet?
Tak
Smed p-pillerne for tre måneder siden, men mere for at få pillerne lidt ud af systemet (taget dem 10 år ca). Og først denne cyklus at vi har gjort noget for det - så ret fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128