Gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.978 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Preghiera

Motionsråd til den der lille "bakketop" under navlen?

Den skal vææææk og mavebøjninger gør ikke jobbet godt nok. Nogle gode råd?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

lykke mus

undskyld men hvad for en delle?? synes du ser meget slank ud?? bare min mening

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Motionsråd til den der lille "bakketop" under navlen?

Den skal vææææk og mavebøjninger gør ikke jobbet godt nok. Nogle gode råd?

Jeg tror ærlig talt ikke, at der er vildt meget du kan gøre ved det. De fleste kvinders mave buler en lille smule ud, men det er altså fordi, at der skal være plads til tarmene og alle de andre ting indeni Jeg ville dø for dén mave. Der er altid mange der siger, at man kan punktslanke sig, men det kan man ikke. Man kan stramme op. Så du må tabe dig og lave en masse styrkeøvelser for maven. Ikke kun almindelige mavebøjninger, der findes jo tusinde slags, fordi du har mange forskellige muskler i mavsen

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

lykke mus skriver:

undskyld men hvad for en delle?? synes du ser meget slank ud?? bare min mening

Hehe tak, tak. Men det kan være, det heller ikke er så tydeligt på billedet, fordi jeg har armene op over hovedet. Billedet skulle bare lige understrege det område jeg vil "arbejde" lidt på, så folk var med

Anmeld

10. juli 2011

lykke mus

Preghiera skriver:

Hehe tak, tak. Men det kan være, det heller ikke er så tydeligt på billedet, fordi jeg har armene op over hovedet. Billedet skulle bare lige understrege det område jeg vil "arbejde" lidt på, så folk var med

syndes nu ikke du skal tabe dig ... for du ser slank ud og ville gerne bytte krop vis det var muligheder for det for min krop kommer aldrig til at se så flot ud ...

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

Frøken J. skriver:

Jeg tror ærlig talt ikke, at der er vildt meget du kan gøre ved det. De fleste kvinders mave buler en lille smule ud, men det er altså fordi, at der skal være plads til tarmene og alle de andre ting indeni Jeg ville dø for dén mave. Der er altid mange der siger, at man kan punktslanke sig, men det kan man ikke. Man kan stramme op. Så du må tabe dig og lave en masse styrkeøvelser for maven. Ikke kun almindelige mavebøjninger, der findes jo tusinde slags, fordi du har mange forskellige muskler i mavsen

Se, det var jo liiiige dem jeg var ude efter, hehe. - Og håbede lidt på at nogen havde prøvet et par enkelte super effektive af de mange tusinde slags øvelser!

Men ja, jeg har også næsten givet op, hvis ikke det var fordi jeg har taget 10 kg på (ved altså med andre ord at min mave godt kan se anderledes og fladere ud) Og skal da ikke brokke mig, men 10 kilo ekstra på sidebenene i løbet af et år, har givet mig rigtig dårligt selvværd.

Men tak for komplimentet

Anmeld

10. juli 2011

Ni-ko-li-ne

hvis den absolut skal væk, skal du ikke punkt træne (lave maveøvelser), men fedtforbrænde.....

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

lykke mus skriver:

syndes nu ikke du skal tabe dig ... for du ser slank ud og ville gerne bytte krop vis det var muligheder for det for min krop kommer aldrig til at se så flot ud ...

Jeg vil såmænd heller ikke tabe mig, som sådan. Bare lige genvinde lidt muskulatur og "stramhed" (det er hermed et ord)

Men, igen tak tak

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Se, det var jo liiiige dem jeg var ude efter, hehe. - Og håbede lidt på at nogen havde prøvet et par enkelte super effektive af de mange tusinde slags øvelser!

Men ja, jeg har også næsten givet op, hvis ikke det var fordi jeg har taget 10 kg på (ved altså med andre ord at min mave godt kan se anderledes og fladere ud) Og skal da ikke brokke mig, men 10 kilo ekstra på sidebenene i løbet af et år, har givet mig rigtig dårligt selvværd.

Men tak for komplimentet

Jamen så er løsningen jo 'bare' at tabe de 10 igen, så er jeg sikker på du vil se forbedringer. Du vil i hvert fald ikke opnå den flade mave ved bare at lave maveøvelser, det er en udbredt misforståelse

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis den absolut skal væk, skal du ikke punkt træne (lave maveøvelser), men fedtforbrænde.....

Damn it! Heh, det tænkte jeg jo nok. Suk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.