ITALIEN.. Kom gerne med gode råd og erfaringer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Livas mor

Hej skønne piger..

Vi skal jo snart have bestilt sommerens ferie, som i år meget gerne må gå til Italien. VI har begge altid ønsket at komme til netop Italien, og da vi nu skal kombinere årets sommerferie med vores forsinket bryllupsrejse (blev gift 28/5 2011), så kunne det da ikke være mere oplagt end at prøve at kigge efter noget i Italien.

Vi skal have Liva-musen med, som på det tidspunkt er 22 måneder, så det må meget gerne være børnevenligt, da det gør ferien nemmere for os.

Vi er åbnet overfor alle byer, alle former for ferie osv.. Så kom ENDELIG med jeres erfaringer, gode råd osv.

Mange knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Jonna1979

union lido er meget børne venligt og lækker CAMOING HVOR MAN  også kan leje hytter

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

Livas mor skriver:

Hej skønne piger..

Vi skal jo snart have bestilt sommerens ferie, som i år meget gerne må gå til Italien. VI har begge altid ønsket at komme til netop Italien, og da vi nu skal kombinere årets sommerferie med vores forsinket bryllupsrejse (blev gift 28/5 2011), så kunne det da ikke være mere oplagt end at prøve at kigge efter noget i Italien.

Vi skal have Liva-musen med, som på det tidspunkt er 22 måneder, så det må meget gerne være børnevenligt, da det gør ferien nemmere for os.

Vi er åbnet overfor alle byer, alle former for ferie osv.. Så kom ENDELIG med jeres erfaringer, gode råd osv.

Mange knus Rikke

Kan ikke anbefale konkrete hoteller/campingpladser etc.. Men jeg har boet og arbejdet i Italien og kan komme med den advarsel at hvis i vælger Rom (der jo er spækket med seværdigheder!) så skal i passe på tyve og sigøjnere. Lokalbefolkningen i Italiens hovedstad er heller ikke de bedste repræsentanter.

Hvis i vil opleve det italienske folk fra sin bedste side så kan jeg anbefale nordlige Milano eller tage helt sydpå til fx Catanzaro

Anmeld

10. juli 2011

Livas mor

Andre gode foreslag?

Anmeld

10. juli 2011

N&J

Rom er elendig ift. offentlig transport og muligheden for at få klapvogn/barnevogn med, rigtig mange steder er der ingen elevator eller den er i stykker, ingen rulletrapper og det er voldsom besværlig. 

Men Italien er skøn og jeg havde min datter på to med både i Napoli og Rom, det gik fint i Napoli og hun var både med på Vesuv og Pompeii, dog vil jeg anbefalde en bæresele hvis turen går den vej.. jeg har tidligere været i Venedig, men det er mange år siden, til gengæld syntes jeg det var en magisk by dengang

Anmeld

10. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Livorno - lækkert !!

Go' tur.....-er slet ikke misundelig !!! 

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.