JEG ER SÅ SKIDE SUR!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.922 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

Tut

Skal lige afreagere >(

Vi rejser jo til thailand på fredag.

Og da vi bestilte rejsen bad vi om at få en lift til Noah som de monterer på væggen i flyet som han kan ligge og sove i, da det jo er en 10½ times flyvetur.

For 1 mdr. siden ringer jeg til rejseselskabet (profil rejser) for at få bekræftet at vi har den lift, og hun spørger mig hvor stor Noah er. Og det tidspunkt er han 8 kg. og 72 cm. Det noterer hun siger hun.

Nu har jeg så lige ringet til Thai Airways for at hører dem mht. klapvogn, og der får jeg at vide af hende jeg snakker med at vi IKKE har nogen lift i flyet til Noah fordi de max må være 6 mdr, og max 67 cm...

WHATTTTTTT!!!!!!!!!!! (?)

"Men i kan jo ligge ham på gulvet og sove" siger hun! Min søn som ruller og næsten kan kravle skal fandme ikke ligge på gulvet i en kæmpe flyver og sove - hun må da være splitter gal!

Og så siger hun at det bude rejseselskabet da vide - JA MEN DET GØR DE ÅBENBART IKKE!

Nu ringer min mor lige til rejseselskabet og hører hvad fanden de har tænt sig - glæder mig til at hører hvad de siger.

Jeg er da glad for at finde ud af det NU og ikke når vi kommer ombord på flyet på fredag!

Mette - som er helt rød i hovedet af raseri lige nu >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Loggidut

hvad???? det lyder da utroligt...men ved du hvad...ring til dem og sig...nå så er jeg nok nød til at slå en weekendseng op...lige i midtergangen...for de kan vel ikke tillade at små børn ligger på gulvet....nede ved folks fødder...nej de kunne da give ham et sæde der kan ligges ned...det er da det mindste de kan gøre....du skal ikke finde dig i det tut...lov mig det...det der er fandme frækt! :(

Anmeld

27. februar 2008

Anja

Ja, det er ærgeligt, når tingene ikke går efter planen.

Hvis I har fået plads foran i fllyet (altså hvor der ikke er sæder, men væg foran jer), så kunne I jo selv tage en lift/voksipose med og sætte på gulvet foran jeres sæder. Han kan jo have sele på. Hvis I gør sådan, har han jo også et sted at sidde og lege.

Bare et lille forslag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.