Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Jeg har svaret Nikoline da jeg synes Bella er et hunde/kattenavn.. Bare min mening.. No offence
Jeg har svaret Nikoline da jeg synes Bella er et hunde/kattenavn.. Bare min mening.. No offence
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes Anna-Bella er klart sødere end Nikoline (som bare er alt alt for brugt efter min smag). Synes dog det er flottere uden bindestreg, altså Annabella - eller Anabella
Hybjerg skriver: Det er skam helt okay, i har jo alle lov til jeres meninger
Det er skam helt okay, i har jo alle lov til jeres meninger
Men håber da at i vælger ud fra hvad i selv synes og ikke hvad vi gør...
Hybjerg skriver: Vi er endelig nået frem til 2 navne nu... men vi er lidt uenige om det skal være Anna-Bella eller Nikoline, så det kunne være sjovt at høre jeres meninger
Vi er endelig nået frem til 2 navne nu... men vi er lidt uenige om det skal være Anna-Bella eller Nikoline, så det kunne være sjovt at høre jeres meninger
Muhmi skriver: Men håber da at i vælger ud fra hvad i selv synes og ikke hvad vi gør...
Selvfølgelig
Tina&Martin skriver: Nikoline, blev der sagt
Nikoline, blev der sagt
Hehe I know I know meeen han er jo så stædig
Hybjerg skriver: Hehe I know I know meeen han er jo så stædig
Til hver en tid Nicoline.
KærligstSussie
Tina&Martin skriver: Det dur ikke Peter, så må du lige trumfe på at DU bærer på hende i 9 mdr Jeg fik min vilje, heh, men Martin kunne heldigvis lide navnet.
Det dur ikke Peter, så må du lige trumfe på at DU bærer på hende i 9 mdr Jeg fik min vilje, heh, men Martin kunne heldigvis lide navnet.
Ja men jeg er jo vild med begge så det er lidt svært - vi må se hvad det ender med eller om det bliver noget helt tredje
Hybjerg skriver: Ja men jeg er jo vild med begge så det er lidt svært - vi må se hvad det ender med eller om det bliver noget helt tredje
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128