Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Ih, hvor er de fine .. Synes desværre det er for tidligt for os at købe str 86..
Ih, hvor er de fine .. Synes desværre det er for tidligt for os at købe str 86..
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaliksMor skriver: Har jeg sagt noget? - og nej, ikke når folk køber flere ting alt efter hvad det er
Har jeg sagt noget? - og nej, ikke når folk køber flere ting alt efter hvad det er
Og da du ikke selv sælger dine nye sager til ½ pris ved jeg ikke hvad du selv havde tænkt som " god pris "
bullerbassen skriver: Nej nej det var sagt med et smil på læben Men da shortsene jo er nye er 65 en billig pris Og fisher price koster 649 og kun stået til pynt - så 300 kr er en fair pris. Og igen sagt med et smil på læben fordi jeg ved du tar nogle rimelig priser for dine egne ting Husk på det er jo NYT
Nej nej det var sagt med et smil på læben
Men da shortsene jo er nye er 65 en billig pris
Og fisher price koster 649 og kun stået til pynt - så 300 kr er en fair pris.
Og igen sagt med et smil på læben fordi jeg ved du tar nogle rimelig priser for dine egne ting Husk på det er jo NYT
MaliksMor skriver: 500 inkl for de tre ting?
500 inkl for de tre ting?
Det kan vi godt sige så er det pakke porto uden omdeling
bullerbassen skriver: Det kan vi godt sige så er det pakke porto uden omdeling
MaliksMor skriver: Kan jeg betale d. 20 ?
Kan jeg betale d. 20 ?
ja det er helt fint med mig - hvis bare du VIL købe....
bullerbassen skriver: ja det er helt fint med mig - hvis bare du VIL købe....
MaliksMor skriver: Det vil jeg :-)
Det vil jeg :-)
ok jamen der er fint så kan du ikke sende din adresse så sender jeg konto nummer retur.
RESERVERET
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128