NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Mussen2

Jeg er i dag 10+3 og kan i en folder se at nakkefold ligger mellem 11-13 uge. Så er det jeg tænker, jeg er vel i 11 uge? og tager hul på uge 12 på torsdag, så hvis jeg ikke fåe en indkaldelse i kommende uge skal jeg vel have ringe til dem.

Som jeg læser det er 12+6 sidste "chance" for at få det gjort. Jeg ved godt man kan gøre det efterfølgende, men hvem gider at have stress på ifht. moderkageprøve osv, hvis der vitterlig er noget galt.

Men er det ikke rigtig forstået af mig, at jeg skal have den foretaget i løbet af den næste halvanden uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

DenLykkelige

Jeg er i dag 10+3 og kan i en folder se at nakkefold ligger mellem 11-13 uge. Så er det jeg tænker, jeg er vel i 11 uge? og tager hul på uge 12 på torsdag, så hvis jeg ikke fåe en indkaldelse i kommende uge skal jeg vel have ringe til dem.

Som jeg læser det er 12+6 sidste "chance" for at få det gjort. Jeg ved godt man kan gøre det efterfølgende, men hvem gider at have stress på ifht. moderkageprøve osv, hvis der vitterlig er noget galt.

Men er det ikke rigtig forstået af mig, at jeg skal have den foretaget i løbet af den næste halvanden uge?

Jeg er 11+3 idag, og skal først til NF d. 18 i den her måned.. Nogen gange bliver det bare lidt senere.. Men fik mit brev om indkaldelse for ca. 1 uge siden...

Så jeg skal scannes på dag 13+5...

Anmeld

10. juli 2011

Mussen2

CSDK<3 skriver:

Jeg er 11+3 idag, og skal først til NF d. 18 i den her måned.. Nogen gange bliver det bare lidt senere.. Men fik mit brev om indkaldelse for ca. 1 uge siden...

Så jeg skal scannes på dag 13+5...

Ok, jamen så er det nok ikke så nødvendigt med tidsrummen. Tænker barehvi man skal have lavet prøver efterfølgende pga. høj risiko, så e der lige pludselig ikke meget betænkningstid Pøj pøj med det. Jeg ser om der kommer et brev her en af dagene, var først ved lægen i tirsdags, så de skal jo lige have lov til at få mig ind i systemet

Hvor lang tid er det siden du var ved læge?

Anmeld

10. juli 2011

Frejsmor

Mussen2 skriver:

Mener at nakkefoldsscanningen kan laves fra man er 11+4-13+6, så der er stadig en del tid at løbe på...

Men nogle steder skal man jo selv bestille sin tid over nettet, det afhænger af hvor man er tilknyttet - bare så du lige er opmærksom på det..

Anmeld

10. juli 2011

Mussen2

BabyBambi skriver:

Mener at nakkefoldsscanningen kan laves fra man er 11+4-13+6, så der er stadig en del tid at løbe på...

Men nogle steder skal man jo selv bestille sin tid over nettet, det afhænger af hvor man er tilknyttet - bare så du lige er opmærksom på det..

i folderen skriver de bare mellem 11-13 uge. Jeg må lige se om der snart kommer noget. Da jeg var gravid første gang husker jeg godt indkaldelsen kom ret sent ifht. datoen for scanning.

Anmeld

11. juli 2011

CamillaSoefelt

Mussen2 skriver:

i folderen skriver de bare mellem 11-13 uge. Jeg må lige se om der snart kommer noget. Da jeg var gravid første gang husker jeg godt indkaldelsen kom ret sent ifht. datoen for scanning.

Hvis de selv skriver mellem uge 11-13 må de vel osse stå inde for det og gi dig en tid der i mellem tænker jeg?

Anmeld

11. juli 2011

Fru Aagaard

Hvis du har fået lavet vandrejournal, så skulle brevet gerne komme automatisk.

Vi skal til NF på fredag, hvor jeg er 12+6. Her hos os skal man imellem 11+6 og 13+6 DVS uge 12-14

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.