gravid eller ej? s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

fnbj

Hej piger herinde .
Jeg har oprettet denne tråd, for at spørge om jeres symptomer dengang i fandt ud af at i vær gravide.
Er der nogle af jer der har oplevet at have mens under graviditeten? Har hørt at det kan lade sig gøre nemlig.
Jeg selv tror at Jeg gravid, da Jeg kun har pletblødt meget lidt, så vil ikke kalde det, at have fået mens.. Jeg har haft meget ondt i hovedet i miggle dage, og har haft mens lign. Smerter i underlivet, og en mild kvalme nogle gange. Tror i Jeg kan være gravid?
Jeg købte to teste men den ene viste desværre negativ, men den anden viste slet ikke noget. Fejl i testen.
Håber i vil svare på mine spørgsmål :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

fnbj

Beklager alle stavefejl, bruger mobilen til nettet og der er stavekontrol (:

Anmeld

10. juli 2011

jeanett1988

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid (Ikke planlagt graviditet) Startede det med at jeg fik ømme bryster. Tænkte ikke så meget over der, før en veninde i sjov sagde: "Du er nok gravid". Skyndte mig at købe 2 test, var begge svagt positivt, så endte med at købe en clearblue digital test, for at være helt sikker, og på displayet stod der gravid 

Ud over ømme bryster, kom kvalmen og trætheden også hurtigt. Med hensyn til pletblødning, har jeg kun haft lidt omkring da jeg var 10 uger henne, grundet for meget fysisk aktivitet. 

Men tag en test mere og se hvad den siger, ellers ring til lægen for at få ham til at be- eller afkræfte graviditeten. 

håber mit svar hjalp lidt. 

Anmeld

10. juli 2011

baby012

jeg fik helt vildt ondt i mine bryster, bare det at der løb vand ned over dem når jeg var i bad var det rene smertehelvede .. kunne ikke have bh. på og undgik helst noget stramt på overkroppen-. 

derefter fik jeg meget kvalme, og blev helt vildt træt hele tiden .. kunne ikke komme igennem dagen uden lige at få en lille lur engang imellem..

+ lugten a køleskab ,  

det kunne jeg slet ikke, kastede op hver gang jeg skulle have noget mad derfra.. dette fortsatte til jeg var i uge 8  

Anmeld

10. juli 2011

fnbj

Jo tak, det hjalp mig lidt fremad (: Jeg havde ømme bryster indtil i sidste uge, men tænkte at det nok var fordi Jeg skulle til at have min menstruation. Udover det er mine brystvorter også blevet lidt ømme og er begyndt at klø, men har ikke kunne finde det som et tegn på en graviditet her på nettet?

Anmeld

10. juli 2011

baby012

- pletblødning havde jeg først her i uge 12 ..

Anmeld

10. juli 2011

baby012

fnbj skriver:

Jo tak, det hjalp mig lidt fremad (: Jeg havde ømme bryster indtil i sidste uge, men tænkte at det nok var fordi Jeg skulle til at have min menstruation. Udover det er mine brystvorter også blevet lidt ømme og er begyndt at klø, men har ikke kunne finde det som et tegn på en graviditet her på nettet?

mine kløede ikke, det gjorde bare MEGET ondt .. 

men vent et par dage og ta så en test .. 

Anmeld

10. juli 2011

jeanett1988

fnbj skriver:

Har heller ingen steder læst at ens brystvorter skulle klø, men det har mine også gjort. men det var først da jeg var længere henne i graviditeten. 

Anmeld

10. juli 2011

fnbj

Jgeg tog de to første teste i fredags, så Jeg tror Jeg tager til lægen i morgen, og får ham til at undersøge det (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.