Dygtig mor ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Simon's moar <3

Min søn på knap to år, var rap i replikken en dag
Jeg havde gennem dagen rost ham for forskellige ting han havde hjulpet mig med og sagt "dygtig skat" Da jeg så er ved at hænge vasketøj op, kommer han hen, studere hva jeg laver og siger "dygtig mor!"  Årh, kunne ikk lade være med at grine og sige tak
Han gjorde det igen, da jeg tømte opvaskemaskinen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Maise

nåhh hvor sødt, går rent ind i mit moderhjerte. Min datter er 1,5 og siger sjåan puttæ (sådan putte) når vi er færdige med et eller andet.

Anmeld

10. juli 2011

Nessie

Hvor sødt.

Min søn kan godt være lidt hård ved kattene, så jeg er jo hele tiden efter ham og siger nej, ae ae, og viser ham hvordan.

Så i dag da jeg havde skiftet ham, rækker han op og aer mig over håret, mens han siger Aaee. Så smelter man lidt

Anmeld

10. juli 2011

Simon's moar <3

Nessie skriver:

Hvor sødt.

Min søn kan godt være lidt hård ved kattene, så jeg er jo hele tiden efter ham og siger nej, ae ae, og viser ham hvordan.

Så i dag da jeg havde skiftet ham, rækker han op og aer mig over håret, mens han siger Aaee. Så smelter man lidt

Årh, hvor sødt
Gør min søn også, hvis han vil slå, så siger jeg "nej, ae ae mor." nogle gange kommer han bar løbende og gør det ud af den blå luft

Anmeld

10. juli 2011

Simon's moar <3

Maise skriver:

nåhh hvor sødt, går rent ind i mit moderhjerte. Min datter er 1,5 og siger sjåan puttæ (sådan putte) når vi er færdige med et eller andet.

Skøønt
Det er rart, at for anerkendelse af sit barn

Anmeld

10. juli 2011

bullerbassen

Ej hvor godt - hi hi sød dreng.

Og å er det man skal til at huske på hvad man siger for de husker ALT

Anmeld

10. juli 2011

Simon's moar <3

bullerbassen skriver:

Ej hvor godt - hi hi sød dreng.

Og å er det man skal til at huske på hvad man siger for de husker ALT

Ja, det gør de nemlig
Og Simon siger alt det samme som mig, de samme lyde og prøver at sige de samme ord, laver samme bevægelser som mig! Årh de kære børn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.