Underligt vægttab ????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Anonym trådstarter

er lige anonym da dette ikke er noget er jeg stolt over OVERHOVEDET ....................... Jeg er i 16. uge i min graviditet, og jeg har ikke taget et eneste gram på.. jeg har derimod tabt mig 3 kg

min bmi ligger normalt på 22 så er ikke overvægtig på nogen måde.. kan slet ikke forstå at vægten ikke stiger ?? brysterne er blevet en hel den større, og maven kan man da også sagtens se efterhånden(er ihvertfand hoppet i ventetøjet) Jeg spiser min. hver 3. time . men dyrker dog stadig lidt (meget lidt) motion .. ved virkelig ikke hvad det er jeg gør forkert  

nogen der har erfaringer med dette ???  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

1000Ben

Jeg arbejder sammen med en pige som først tog på i uge 22, hun kastede så også en del op, hvilket kan forklare at hun ikke tog på - mener hun tabte 3 kg. Så spørgsmålet er vel om du har svært ved at holde på maden? Men tror ikke du skal være alarmerende bange, ellers kan du jo altid høre lægen  og tillykke med graviditeten 

Anmeld

10. juli 2011

SSL

Jeg oprettede en lign. tråd igår, og fik afvide at det var ok så længe barnet har det godt du har vel været til, eller skal til jm snart?? Evt de min tråd :-) der kom gode svar

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Jeg arbejder sammen med en pige som først tog på i uge 22, hun kastede så også en del op, hvilket kan forklare at hun ikke tog på - mener hun tabte 3 kg. Så spørgsmålet er vel om du har svært ved at holde på maden? Men tror ikke du skal være alarmerende bange, ellers kan du jo altid høre lægen  og tillykke med graviditeten 

Jamen jeg har slet ikke kvalme mere, kaster slet ikke op mere- så det undre mig da lidt hvor maden bliver af :/ 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Jeg oprettede en lign. tråd igår, og fik afvide at det var ok så længe barnet har det godt du har vel været til, eller skal til jm snart?? Evt de min tråd :-) der kom gode svar

okay, det vil jeg lige tjekke Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.