Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Nille-pigen

hey girls 

tænkte på hvor mange af jer der lider af kvalme og hvor slemt det er...?

jeg selv har stort set kvalme fra jeg står op til jeg går i seng... og sådan har det været i 2½ uge nu, og kaster også op flere gange dagligt...  

håber ikke I lider på samme måde... men hvis I gør så er I ikke alene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

LilleMie

Jeg havde ca. en uge med nonstop kvalme (dog uden opkast), hvor jeg var sikker på, at det ville være mit liv indtil ca. uge 12. Men for ca. en uge siden gik det i sig selv igen. Det eneste jeg ændrede var, at jeg begyndte at sove mere regelmæssigt og fik ca. 8 timer hver nat + der var mindre stress på jobbet.

I dag har jeg dog en let kvalme, men slet ikke så slem, at jeg ikke kan fungere normalt. Ellers har jeg indtil videre en ret nem graviditet (og føler mig meget heldig)!

Anmeld

13. juli 2011

Nille-pigen

LilleMie skriver:

Jeg havde ca. en uge med nonstop kvalme (dog uden opkast), hvor jeg var sikker på, at det ville være mit liv indtil ca. uge 12. Men for ca. en uge siden gik det i sig selv igen. Det eneste jeg ændrede var, at jeg begyndte at sove mere regelmæssigt og fik ca. 8 timer hver nat + der var mindre stress på jobbet.

I dag har jeg dog en let kvalme, men slet ikke så slem, at jeg ikke kan fungere normalt. Ellers har jeg indtil videre en ret nem graviditet (og føler mig meget heldig)!

du lyder til at være heldig...  bare det var mig... jeg har både kvalme og opkast også selvom jeg sover meget og slapper godt af...  selv på arbejde må jeg løbe ud på toilettet og kaste op... 

Er glad for at der er nogen som er heldige 

Anmeld

22. juli 2011

Trunte<3

Jeg er også den heldige ejer af kvalme dag ud og dag ind... brækker mig også...

får desværre ikke spist og drukket så meget.

ved min 1. graviditet havde jeg ikke så meget kvalme ( dreng) tog 11 kg

men ved min 2. graviditet havde jeg kvalme i alle 9 måneder ( pige) tog 3 kg på.

denne gang, ....ja kvalmen er ikke holdt op endnu

Anmeld

23. juli 2011

Nille-pigen

Trunte<3 skriver:

Jeg er også den heldige ejer af kvalme dag ud og dag ind... brækker mig også...

får desværre ikke spist og drukket så meget.

ved min 1. graviditet havde jeg ikke så meget kvalme ( dreng) tog 11 kg

men ved min 2. graviditet havde jeg kvalme i alle 9 måneder ( pige) tog 3 kg på.

denne gang, ....ja kvalmen er ikke holdt op endnu

uhh... det lyder ubehageligt....

jeg har nu selv tabt 3 kg siden jeg blev gravid, fordi jeg kaster op hver dag... det kommer lige pludselig og så er det bare stråle...  kan heldigvis lige nå at reagere, for kan godt mærke det er på vej op ca 30 sek før det kommer...

nu er min kvalme heldigvis svundet ind til kun at vare fra om eftermiddagen og til jeg falder i søvn om aftenen... så det sætter jeg pris på... glæder mig til at den fase er overstået...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.