Hvad var det lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Kofoed.

princessnanna skriver:

jeg har haft blærebetandelse 3 gange nu her i de sidste 2 måneder , så det kan hurtigt komme igen desværre /;

men godt du snart får tjekket urin , for den lille skulle jo helst ikke komme ud endnu pga plukveer.

Min er den samme, men behanglings midlerne må ikke bruges på/af gravide, hvilket jo giver problemer. Så har det nok stadig og kommer måske heller ikkke af med det, før de/hun er ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

princessnanna

Kofoed33 skriver:

Min er den samme, men behanglings midlerne må ikke bruges på/af gravide, hvilket jo giver problemer. Så har det nok stadig og kommer måske heller ikkke af med det, før de/hun er ude.

hvilken pencillin har du taget for det ?

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

princessnanna skriver:

hvilken pencillin har du taget for det ?

Tog Nitrofurentoin som er en antibiotika og den eneste af de tre der kan slå batterien ihjel og kun må bruges i nødstillefælde, specielt i 3. trimester, aner dog ikke om det er fordi den kan sætte en fødsel igang, men den må overhovedet ikke tages efter 37+0.

Anmeld

13. juli 2011

princessnanna

Kofoed33 skriver:

Tog Nitrofurentoin som er en antibiotika og den eneste af de tre der kan slå batterien ihjel og kun må bruges i nødstillefælde, specielt i 3. trimester, aner dog ikke om det er fordi den kan sætte en fødsel igang, men den må overhovedet ikke tages efter 37+0.

det lyder godt nok voldsomt , jeg tager selexid og det har jeg også gjort de to andre gange og det har virket alle gange.

men det kan sagtens være din blærebetændelse er forsvundet.

håber ihvertfald at der ikke er noget galt med dig eller den lille så det krydser jeg fingre for.

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

princessnanna skriver:

det lyder godt nok voldsomt , jeg tager selexid og det har jeg også gjort de to andre gange og det har virket alle gange.

men det kan sagtens være din blærebetændelse er forsvundet.

håber ihvertfald at der ikke er noget galt med dig eller den lille så det krydser jeg fingre for.

Det gør jeg heller ikke. Men jeg er åbenbart bare god til, at påføre mig trælse sygedomme.

Anmeld

13. juli 2011

bobbles

Kofoed33 skriver:

I nat, kort tid efter vi gik i seng begyndte jeg at få nogle meget mærkelige smerter, de er overstået nu, men maven er godt nok lidt øm nu.

Prøver at forklare dem:
Det føltes lidt som strømstød som bevægende sig OP ad, de startede omkring navlen og spredte sig ud og op. Det sluttede omkring hals og skulderne, men det gik også helt ud i brystet. Det kom også ude i siderne af maven.

Ja det er lidt svært for mig, at forklare på skrift og uden store armbevægelser.

Kan bare slet ikke forstå hvad det lige var. Så vidt jeg ved mærkes veer i bunden af maven/under navlen. Men det her var over og gik op ad.

Hjælp, har ingen ide om, hva det lige var for noget.

har prøvet noget lignende så sent som igår aftes, men det var kun stærke smerter ligesom strøm igennem kroppen men kun i maven, så ved ikke om det er helt det samme..

Anmeld

13. juli 2011

Kofoed.

Frøken Christiansen skriver:

har prøvet noget lignende så sent som igår aftes, men det var kun stærke smerter ligesom strøm igennem kroppen men kun i maven, så ved ikke om det er helt det samme..

Mit gik bare ud i brystet og nærmest forsvandt ud af nippels eller på til halsen.

Ved du hvad dit er?

Anmeld

14. juli 2011

bobbles

Kofoed33 skriver:

Mit gik bare ud i brystet og nærmest forsvandt ud af nippels eller på til halsen.

Ved du hvad dit er?

nej ved ikke rigtig hvad det var har oplevet det et par gange, men der er vildt aktivitet i maven så det er nu ikke noget jeg vil være nervøs for

Anmeld

14. juli 2011

Kofoed.

Frøken Christiansen skriver:

nej ved ikke rigtig hvad det var har oplevet det et par gange, men der er vildt aktivitet i maven så det er nu ikke noget jeg vil være nervøs for

Det er der også her, der er faktisk kommet mere efter den episode. Men plukveer er der også kommet flere af, desværre.

Anmeld

14. juli 2011

bobbles

Kofoed33 skriver:

Det er der også her, der er faktisk kommet mere efter den episode. Men plukveer er der også kommet flere af, desværre.

jeg tror bare at jo længere henne man kommer i sin graviditet jo mindre plads bliver der i maven til lille pigen også kan man jo opleve de der graviditets gener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.