Har i været til kønsskanning (uge 15 - 20) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Miss P

Jeg skal afsted den 21. til en betalt scanning.

Glæder os vildt meget

Hvordan var jeres oplevelse af dette?

Kan man være sikker på kønnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Kofoed.

Jeg var 15+1 og man kunne nemt se kønnene på begge to. Synes det var en af de bedste scanninger jeg har fået, da de ligesom har tid til en og tid til, at vise de detaljer, som ellers bliver gået let henover.

Nu er jeg til scanning hele tiden, så gider ikke købe scanninger, men havde jeg pengene, så ville jeg helt sikkert også købe mig til en 3d scanning.

Men glæd dig og held og lykke

Anmeld

10. juli 2011

Levi&LilysMor

ja det var mig og kæresten i uge 16+ og det var bare fantastisk så meget man kunne se  men ja man kan være helt sikker nogle gange, nu er vi meget sikre fordi man på billedet kan se navlesnoren et helt andet sted og så en tissetrold forneden såe...  men vi har betalt os til en sidste skanning når jeg er i uge 31 , nu hvor det er sidste gang vi ser ham inden

Anmeld

10. juli 2011

Wimmie

Miss Misho skriver:

Glæder os vildt meget

Jeg var til en selvbetalt kønsscanning da jeg var 15+1 og det var rigtig fedt - og hun var slet ikke i tvivl om kønnet. Hun viste os et scanningsbillede af en dreng ved siden af vores billede, og der var tydeligt forskel, så vi var ikke i tvivl om at det var en pige der lå i min mave

Hvor skal du scannes?

Anmeld

11. juli 2011

Miss P

Wimmie skriver:

Jeg var til en selvbetalt kønsscanning da jeg var 15+1 og det var rigtig fedt - og hun var slet ikke i tvivl om kønnet. Hun viste os et scanningsbillede af en dreng ved siden af vores billede, og der var tydeligt forskel, så vi var ikke i tvivl om at det var en pige der lå i min mave

Hvor skal du scannes?

Det skal jeg inde hos Bang & Hinge i Aalborg

Anmeld

11. juli 2011

Mira0911

Miss Misho skriver:

Glæder os vildt meget

Jeg var til kønsscaning da jeg var 14+4... En rigtig god oplevelse...  til denne scanning blev der sagt en pige... Og det samme siger de på sygehuset også... Der hvor jeg blev scannet, siger ikke kønnet før de er 100% sikre... 

Anmeld

11. juli 2011

chael

Miss Misho skriver:

Glæder os vildt meget

Jeg var til tidlig kønsscanning denne graviditet, hvor jeg var 14+6, og blev oplyst om at det er en dreng der gemmer sig derinde

Og ja, der er vist ikke den store tvivl.

Til MD-scanning, sagde vi ikke noget om, at vi havde fået det oplyst, og uafhængigt, sagde hun at hun kunne se det bliver en dreng

Så vi er ret sikre på at det er skønno babyboy der ligger derinde og hygger sig

Med min datter fik vi atvide med 99,9% sikkerhed at det er en pige, det var så til MD og ja, ganske rigtigt.

Med min søn, det var også MD, der sagde de 99% på en dreng og ja, det var også rigtigt

Og så en dreng mere denne gang og jeg ville blive noget forbløffet hvis der skulle komme en pige ud

Så ja, man kan godt være rimlig sikker. Men som jeg altid siger, så stoler jeg ikke blindt på det. Og på de offentlige hospitaler, må de ikke give 100% garenti. Der vil jo altid være noget der har oplevet at få det forkerte køn oplyst, eller nogen der kender nogen, som kender nogen osv

Jeg var hos jordemoderen.dk i KBH og de var simpelthen SÅ søde og venlige og forklarede og fortalte om alt muligt. Det var en rigtig god oplevelse

Pøj pøj med det

*CAmilla 28+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.