markant anderledes aktivitetig at væ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Frøken J.

skriver fra mobil. derfor ud i en køre. jeg ved ikke om det bare er mig der er hønemor. i går omkring frokosttid var min pige meeega aktiv, og det plejer hun også at være. kunne mærke hende nærmest over alt i maven, og hun sparkede kraftigt som sædvanlig. da jeg gik i seng kvart i to slog det mig, at jeg ikke havde mærket hende siden frokost på trods af hun plejer at være mest aktiv mellem 23 og 01. puffede til hende og fik heldigvis respons, men ikke som jeg plejer. mærkede hende kun allernederst i maven og ikke så kraftigt som sædvanlig. siden har jeg også mærket hende lidt, men igen kun blidt fra navlen og ned, primært allernederst i maven. er det normalt? hun plejer virkelig at være en stærk mosler, så jeg forstår ikke helt. plejer også mest at mærke hende i siderne, men intet der siden frokost i går..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Kofoed.

Måske hun ligger med ryggen ud og op af, så hun ikke kan slå andre steder?

Men er du meget utryg, så er det jo bare at ringe til FG

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Måske hun ligger med ryggen ud og op af, så hun ikke kan slå andre steder?

Men er du meget utryg, så er det jo bare at ringe til FG

har godt tænkt på det, da jeg har mærket nogle jag på et eller andet organ, men ville jeg ikke bemærke det hvis hun pludselig vendte sig helt i den anden retning? eller

Anmeld

10. juli 2011

maria87

Frøken J. skriver:

skriver fra mobil. derfor ud i en køre. jeg ved ikke om det bare er mig der er hønemor. i går omkring frokosttid var min pige meeega aktiv, og det plejer hun også at være. kunne mærke hende nærmest over alt i maven, og hun sparkede kraftigt som sædvanlig. da jeg gik i seng kvart i to slog det mig, at jeg ikke havde mærket hende siden frokost på trods af hun plejer at være mest aktiv mellem 23 og 01. puffede til hende og fik heldigvis respons, men ikke som jeg plejer. mærkede hende kun allernederst i maven og ikke så kraftigt som sædvanlig. siden har jeg også mærket hende lidt, men igen kun blidt fra navlen og ned, primært allernederst i maven. er det normalt? hun plejer virkelig at være en stærk mosler, så jeg forstår ikke helt. plejer også mest at mærke hende i siderne, men intet der siden frokost i går..

synes du skal kontakte jordmoder og komme en tur til tjek så du kan få ro igen

Anmeld

10. juli 2011

Jemion

Synes helt sikkert hvis du er nervøs at du skal ringe til FG, i har begge 2 godt af at mor får ro i sindet 

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

maria87 skriver:

synes du skal kontakte jordmoder og komme en tur til tjek så du kan få ro igen

men lytter de ikke bare hjertelyd? jeg kan jo mærke hun er levende selv jo

Anmeld

10. juli 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

har godt tænkt på det, da jeg har mærket nogle jag på et eller andet organ, men ville jeg ikke bemærke det hvis hun pludselig vendte sig helt i den anden retning? eller

Det er først i den her uge at jeg kan mærke tøsen vender sig og AV det er ubehageligt. Man er ikke itvivl om, hvornår man begynder at mærke de drejer sig.

Men tror bare det er derfor.

Anmeld

10. juli 2011

Nessie

Daniel kunne mosle voldsomt rundt en hel dag, og 2-3 dage efter var aktivitetsniveauet lavt. Han havde simpelthen brug for at sove, efter at have holdt fest en hel dag

Så længe du jævnligt mærker liv, så burde der ikke være problemer, men er du urolig, så ring endelig og tal med FG

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Det er først i den her uge at jeg kan mærke tøsen vender sig og AV det er ubehageligt. Man er ikke itvivl om, hvornår man begynder at mærke de drejer sig.

Men tror bare det er derfor.

Måske hun har vendt sig, da jeg sov.. Jeg ved det ikke.. Men jeg synes lige jeg vil se tiden an. Det føles lidt dumt at ringe til FG, når jeg trods alt godt ved, at hun lever, men bare er lidt anderledes

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Daniel kunne mosle voldsomt rundt en hel dag, og 2-3 dage efter var aktivitetsniveauet lavt. Han havde simpelthen brug for at sove, efter at have holdt fest en hel dag

Så længe du jævnligt mærker liv, så burde der ikke være problemer, men er du urolig, så ring endelig og tal med FG

Tak for svaret! Jeg har også tidligere prøvet et par gange, hvor hun var stille en dag, så jeg er nok bare lidt hys, for jeg mærker hende jo godt. Det er bare lidt sært, at hun bevæger sig anderledes Men prøver lige at se, hvordan det går i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.