Så blev det min tur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
39 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

<3

Jeg er gravid og efter egne beregninger i uge 5+6 i dag!Vi er så spændte og lykkelige herhjemme!! Tænk at vi kan være så heldige at en ny lille prut har valgt lige os som dens forældreTerminen ligger lige omkring 1 marts 2012. Men min store søn kom ud i uge 38+ så kan mærke at jeg allerede nu ikke regner med at gå ind i marts måned og så bliver det jo lidt spændende med skudår - hvis det er skudår det år. Jeg er allerede så gravid at det kan jeg ikke huske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

mrs X skriver:

Jeg er gravid og efter egne beregninger i uge 5+6 i dag!Vi er så spændte og lykkelige herhjemme!! Tænk at vi kan være så heldige at en ny lille prut har valgt lige os som dens forældreTerminen ligger lige omkring 1 marts 2012. Men min store søn kom ud i uge 38+ så kan mærke at jeg allerede nu ikke regner med at gå ind i marts måned og så bliver det jo lidt spændende med skudår - hvis det er skudår det år. Jeg er allerede så gravid at det kan jeg ikke huske

Stort tillykke med den lille 

Anmeld

10. juli 2011

2721

Ihhh hvor dejligt
Stort tillykke med jer lille nye prut i maven

Anmeld

10. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mrs X skriver:

Weeee!!! TILLYKKE!! Hvor er det fedt! 

Anmeld

10. juli 2011

Chalala85

mrs X skriver:

Stort tillykke

Anmeld

10. juli 2011

june1987

tillykke, så kan vi følges

Anmeld

10. juli 2011

JulieE

Vildt, søde!!! Kæmpe kæmpe kæmpe stort Tillykke

Anmeld

10. juli 2011

Sofia

TILLYKKE!!

Anmeld

10. juli 2011

<3

MorTilJanuar skriver:

Stort tillykke med den lille 

Tark!

Anmeld

10. juli 2011

<3

Puslingen skriver:

Ihhh hvor dejligt
Stort tillykke med jer lille nye prut i maven

tak smukke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.