Vi har mistet vores lille bøllefrø :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.585 visninger
64 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

ønskebørn74

Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Isabella_mor

ønskebarn74 skriver:

Vi Har til aften mistet vores lille skat. Der er ikke noget håb. Vi har været på OUH og jeg bløder meget. Vi er helt nede at skrabe bunden og ved lige nu hvordan vi skal komme videre.

ÅH NEEEEJ... jeg havde ellers håbet for jer....  

mange krammere herfra...  det er jeg rigtig ked af at høre... 

unfair.. 

Anmeld

10. juli 2011

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

Åh nej! Det mener du ikke! Det gør mig virkelig, virkelig, VIRKELIG ondt! Der er slet ikke noget man kan gøre eller sige i den her situation, så jeg vil heller ikke forsøge at prøve. Men får du brug får at læsse af, er der en skulder at græde på her. Det er jeg VIRKELIG ked af at høre!!! 

Anmeld

10. juli 2011

Shibby

omfg..hvorfor skal det her ske igen !  Du fortjener det så meget..For helvede!

Anmeld

10. juli 2011

CmarianN

ønskebarn74 skriver:

Du godeste :-( Kan godt forstå I ikke ved hvordan I skal komme videre lige nu :-( Hvor er der bare heller ingen retfærdighed til i verden, når sådan noget sker.... Den dybeste medfølelse her fra!

Anmeld

10. juli 2011

TaAsJu

Hvad en veninde hvor det samme skete for det var bare ønske barnet og de glædet sig helt vildt.. Hun midstede den i uge 10+6.. Hun sagde dog noget vigtig dengang.. Som jeg lige vil sende vider..

Din krop har taget valget for dig, højeste sandsynlig fordi der var noget galt med barnet... Op på hesten igen og få noget sjov ud af det...

Og hun er nu sat til september med den ny lille bebs i hendes mave som bare har det dejligt..

Men sender mange kram afsted til dig og håber der ikke går lang tid før lykken er der igen..

Anmeld

10. juli 2011

kimfrit

masser afher fra

Anmeld

10. juli 2011

Wimmie

ønskebarn74 skriver:

Åh hvor er jeg ked af det på jeres vejne - nu gik det jo lige så godt

Ved slet ikke hvad jeg skal sige....

Håber I kommer igennem det trods alt; kan kun forestille mig hvor svært og hårdt det må være - kæmpe trøstekram herfra

Anmeld

10. juli 2011

Frk-Lotusblomst

ønskebarn74 skriver:

Nej, nej, nj. Det er ikke fair. hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Jeg føler med jer. Ord er fattige . :-\ Hvor er det dog uretfærdigt. Jeg ønsker for jer at i må styrke jer sammen og ej opgive håbet. <3 kys og tusinde kram herfra.

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

ønskebarn74 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre! Jeg håber I er gode til at trøste hinanden og komme igennem dette sammen. Alle gode tanker herfra! Kan slet ikke formulere mig ordentligt - det vigtigste er vist også bare en krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.