proteinpulver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg får slet ikke proteiner nok i mit vægttabsforløb og tænkte på om jeg derfor kan tage proteinpulver som SUPPLEMENT f.eks i en smoothies?

har søgt på nettet, men nogen siger det er løgn og latin og andre går 100% ind for det.

Nogen der ved noget eller har fået noget at vide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe mig?

Anmeld

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg får slet ikke proteiner nok i mit vægttabsforløb og tænkte på om jeg derfor kan tage proteinpulver som SUPPLEMENT f.eks i en smoothies?

har søgt på nettet, men nogen siger det er løgn og latin og andre går 100% ind for det.

godt spørgsmål egentlig..

Min kæreste har 3 forskellige slags han tager for at give musklerne den protein de skal have for at vokse korrekt når han træner så meget som han gør.. de har ret højt kcal mener jeg faktisk 

Anmeld

10. juli 2011

morNov2010

Anonym skriver:

I stedet for at poste en masse penge i det dyre dyre proteinpulver, så put skummetmælkspulver i alt du spiser. Der er en portion ekstra proteiner i det, og du kan ikke smage det er der.

Derudover kan du spise en youghurt der hedder Skyr, den er også propfuld af proteiner.

Og så selvfølgelig kød, kød og atter kød... helst det magre kød... og æg.

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

morNov2010 skriver:

I stedet for at poste en masse penge i det dyre dyre proteinpulver, så put skummetmælkspulver i alt du spiser. Der er en portion ekstra proteiner i det, og du kan ikke smage det er der.

Derudover kan du spise en youghurt der hedder Skyr, den er også propfuld af proteiner.

Og så selvfølgelig kød, kød og atter kød... helst det magre kød... og æg.

Tusind tak. Det var et godt fif  

Jeg er bare ikke så god til at spise meget kød - ikke fordi at jeg ikke kan lide det, men fordi i mit hovede er det vigtigere at få grøntsager, men har efterhånden fundet ud af at sådan hænger det ikke sammen, men vanen er svær at knække.

Jeg troede Skyr var en slags creme fraishe.

Anmeld

10. juli 2011

Dinna88

Proteinpuler koster kassen, og så synes jeg personligt det er klamt at drikke Alle de store drenge bruger det jo fordi de piner deres muskler.

Nå, men tænker du over hvilke proteinholde madvarer du spiser? Du kan få rigtig mange proteiner ved at spise det rette, uden at det er kød. (Jeg er veganer, og skal derfor have mange proteiner) 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Proteinpuler koster kassen, og så synes jeg personligt det er klamt at drikke Alle de store drenge bruger det jo fordi de piner deres muskler.

Nå, men tænker du over hvilke proteinholde madvarer du spiser? Du kan få rigtig mange proteiner ved at spise det rette, uden at det er kød. (Jeg er veganer, og skal derfor have mange proteiner) 

Hvad vil du så anbefale i stedet?

Anmeld

10. juli 2011

morNov2010

Anonym skriver:

Tusind tak. Det var et godt fif  

Jeg er bare ikke så god til at spise meget kød - ikke fordi at jeg ikke kan lide det, men fordi i mit hovede er det vigtigere at få grøntsager, men har efterhånden fundet ud af at sådan hænger det ikke sammen, men vanen er svær at knække.

Jeg troede Skyr var en slags creme fraishe.

Nej Skyr er youghurt. Bland det evt. sammen med lidt frisk frugt, eller hvad du nu kan lide.

Hvis du er meget til grøntsager, så spis de grønne grøntsager(brocolli, ærter, bønner etc.). Det er dem der er mest protein i.

Anmeld

10. juli 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Hvad vil du så anbefale i stedet?

Oh, der er så mange grøntsager f.eks. Prøv at se de her hjemmesider:

http://www.rawquest.dk/raakost/Frugt2.htm

Jeg spiser selv en hel del soyabønner - super meget protein, og uendeligt mange opskrifter. 

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Oh, der er så mange grøntsager f.eks. Prøv at se de her hjemmesider:

http://www.rawquest.dk/raakost/Frugt2.htm

Jeg spiser selv en hel del soyabønner - super meget protein, og uendeligt mange opskrifter. 

Tak, det vil jeg se på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.