kaninunger med bur og løbegård gives væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.325 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

bailey2620

Da min søns interesse for de fantastiske små kaniner var meget kortvarig foræres de hermed væk... Det er 2 hanner som har gået sammen siden de var helt små og de elsker virkelig hinanden..de fortjener et godt hjem der har tid og overskud til dem.. den ene er 20 uger  og den anden 12 uger... der følger bur, løbegård og alt udstyr med...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Kruse90

Hvad er det for en slags?
Tænker på hvor store de bliver?

Anmeld

10. juli 2011

bailey2620

hejsa.. den med lange øre er en dværgvædder og den anden er en løvehoved.. fik at vide af forhandleren at dværgvædderen ville komme til at veje et par kilo og den anden det halve... :-)  mvh ditte

Anmeld

10. juli 2011

DenLykkelige

bailey2620 skriver:

hejsa.. den med lange øre er en dværgvædder og den anden er en løvehoved.. fik at vide af forhandleren at dværgvædderen ville komme til at veje et par kilo og den anden det halve... :-)  mvh ditte

Hvor bor i henne af?

Anmeld

10. juli 2011

lollandpigen

bailey2620 skriver:

Da min søns interesse for de fantastiske små kaniner var meget kortvarig foræres de hermed væk... Det er 2 hanner som har gået sammen siden de var helt små og de elsker virkelig hinanden..de fortjener et godt hjem der har tid og overskud til dem.. den ene er 20 uger  og den anden 12 uger... der følger bur, løbegård og alt udstyr med...

Hvor bor du henne ad?? Er meget interesseret har i forvejen en masse dyr og kan altid finde et godt hjem til flere....

Men kommer jo lige an på hvor i verden de er henne om det er til at hente med bil??

Hvor stor er løbegården og buret??

Anmeld

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

bailey2620 skriver:

Iiiih hvor er din LH bare for cute altså 

Har selv en af slagsen men tror sku ikke han vil dele sine hunsvin desværre 

Anmeld

10. juli 2011

Kris89

Hvor bor du henne af? jeg er helt vild efter at få kaniner igen

Anmeld

10. juli 2011

maria87

hej jeg er meget interresseret.... min søn vil rigtig gerne have kaniner, men vi har ik råd til bur og alt det ...så vil være fantastisk for ham.. men hvor bor du henne ???

Anmeld

10. juli 2011

Mauser.

Hvor er de søde

Anmeld

10. juli 2011

bailey2620

hejsa... ja de er super lækre og håber virkelig de kan få et hjem som har overskud til dem:-)  jeg var nok lidt for hurtig i min beslutning da jeg sagde ja til min søn måtte få dem...  jeg bor i albertslund, lidt uden for københavn :-) buret er lavet sådan at jeg har lavet en dør i bagbeklædningen, lavet en lille stige og så kan de selv komme ned og op... :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.