Hej de dejlige kvinder;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

jeansmummie

Ville bare lige sige ordentlig Hej til dem jeg endnu ikke har set eller skrevet med har været her inde i nogen tid nu men nu vil jeg være med jeg er så heldig og være gravid og skal have min 3 og sidste dejlige sønnemand er lidt mere nervøs denne gang end ellers da han bliver psuodotvilling til min elskede lille mand noah og har en del tanker håber der er andre psuodoforældre der vil berolige mig lidt med tiden knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

aya-zia

jeansmummie skriver:

Ville bare lige sige ordentlig Hej til dem jeg endnu ikke har set eller skrevet med har været her inde i nogen tid nu men nu vil jeg være med jeg er så heldig og være gravid og skal have min 3 og sidste dejlige sønnemand er lidt mere nervøs denne gang end ellers da han bliver psuodotvilling til min elskede lille mand noah og har en del tanker håber der er andre psuodoforældre der vil berolige mig lidt med tiden knus mig

psuodotvilling er vidunderlige hehe

Anmeld

9. juli 2011

jeansmummie

Hihi glæder mig også heelt vildt men man er også lidt nervøs og man nu uddeler opmærksomheden heelt rigtigt og det hele vil fungere, åh alle de spørgsmål smiler sødt

Anmeld

9. juli 2011

Billemyre

Hej hej 
Hyggelig lille tråd!

Spændende med en pseudotvilling.. Tillykke med dem alle tre 

KH en, som desværre ikke er gravid, men synes det er hyggeligt at høre om andres maver og unger

Anmeld

9. juli 2011

Frk-Lotusblomst

jeansmummie skriver:

Heej.
Dejligt indlæg. Jeg er heller ikke gravid endnu, men er endnu en af dem der elsker baby.dk og er så glad for at kunne gøre brug af andres erfaringer.

Tillykke med dem alle tre...

Kraaaam.

Anmeld

9. juli 2011

jeansmummie

Tusinde tak piger håber da i snart får en dejlig spir i maven knus

Anmeld

9. juli 2011

Frk-Lotusblomst

jeansmummie skriver:

Tusinde tak piger håber da i snart får en dejlig spir i maven knus

Forhåbentlig til efteråret.

Anmeld

9. juli 2011

jeansmummie

Åh det lyder skønt er det så den 1 hihi er lidt nysgerrig hihi

Anmeld

9. juli 2011

Frk-Lotusblomst

jeansmummie skriver:

Åh det lyder skønt er det så den 1 hihi er lidt nysgerrig hihi

Det er den 1. ja. Så vi er meget spændt på at se hvad fremtiden bringer.

Anmeld

9. juli 2011

jeansmummie

Uh hvor fint krydser da li finger for jer håber og ku følge lidt med hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.