Masse spørgsmål efter spotan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Muhmi

Det kan jo sagtens være fordi du ikke har så meget lyst til at spise fordi du er ked af det...?

Jeg havde ikke så meget lyst til sex efter min SA men min kæreste og jeg tænkte at vi måtte op på hesten igen... Og i første forsøg er jeg blevet gravid, dvs. ca. en uge efter SA og vi har også fået en sund og rask dreng ud af den graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anonym trådstarter

CSDK<3 skriver:

Du skal ikke være bekymret, der er sket virkelig meget i dit underliv, tror altså heller ikke jeg ville have lyst til at få noget derop hvis jeg lige havde tabt....

ja ved ikke om det har noget med det at gør.. men jeg har ingen gang lyst til give ham et blowjob .. sorry mit sprog

Anmeld

10. juli 2011

Kris89

Anonym skriver:

ja ved ikke om det har noget med det at gør.. men jeg har ingen gang lyst til give ham et blowjob .. sorry mit sprog

det kommer der mig bekendt heller ikk børn ud af

Min sexlyst var også nedsat kraftigt lige efter SA. Jeg har tvunget mig selv igang igen, så håbet om 2 streger allerede i juli måned lever... og nu er jeg egetlig ved at være så langt, at jeg rent faktisk har lyst igen...

Det er psyken der spilder dig et puds tror jeg... det at miste påvirker på så mange måder som - i hvert fald jeg - ikke kan forstå...

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

det kommer der mig bekendt heller ikk børn ud af

Min sexlyst var også nedsat kraftigt lige efter SA. Jeg har tvunget mig selv igang igen, så håbet om 2 streger allerede i juli måned lever... og nu er jeg egetlig ved at være så langt, at jeg rent faktisk har lyst igen...

Det er psyken der spilder dig et puds tror jeg... det at miste påvirker på så mange måder som - i hvert fald jeg - ikke kan forstå...

nej det kommer hellere ikke børn ved det i mit liv, men jeg sagde bare jeg slet ikke lyst til noget som helst der kan fører til sex..

okay, jeg syntes bare det svært sige nu skal lysten gør, for jeg blive lidt ked af det bagefter min forlovede og jeg har sex, fordi jeg jo ikke rigtigt nyder det, og det gør han jo, jeg tør jo ikke rigtigt sige til ham det sådan jeg har det..

ja kan nok godt give dig ret i nok er psyken, selvom min forlovede var mere ulykkelig end jeg var/er for at jeg fik den sa

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det kan jo sagtens være fordi du ikke har så meget lyst til at spise fordi du er ked af det...?

Jeg havde ikke så meget lyst til sex efter min SA men min kæreste og jeg tænkte at vi måtte op på hesten igen... Og i første forsøg er jeg blevet gravid, dvs. ca. en uge efter SA og vi har også fået en sund og rask dreng ud af den graviditet

ej hvor dejligt, tillykke med det.. 

ja man må bare op på hesten igen, men jeg syntes det nemmere og sige jeg må op på hesten igen end og gør det

Anmeld

11. juli 2011

Muhmi

ej hvor dejligt, tillykke med det.. 

ja man må bare op på hesten igen, men jeg syntes det nemmere og sige jeg må op på hesten igen end og gør det

Det er meget nemmere at sige end at gøre... Man føler sig simpelthen så tom indeni... Tag dig den tid du har behov for og forkæl dig selv lidt

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er meget nemmere at sige end at gøre... Man føler sig simpelthen så tom indeni... Tag dig den tid du har behov for og forkæl dig selv lidt

Ja ikke andet for. Men har lidt ondt af min forlovede at jeg ikke har lyst

Anmeld

11. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Ja ikke andet for. Men har lidt ondt af min forlovede at jeg ikke har lyst

Han forstår forhåbentlig hvorfor du ikke har lyst...

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Han forstår forhåbentlig hvorfor du ikke har lyst...

Ja det gjorde han

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.