Jeg kan ikke mærke nogen "bold/knytnæve" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Holbæktrunten

CSDK<3 skriver:

Puha koster sån en ikke en krig??

Jo, mener du kan få den på nettet til ca 1600 kr. Der findes også meget billigere modeller, men de får meget blandede anmeldelser... Jeg købte min babywacher brugt, så sparede noget der, men det er ikke så ofte de sættes til salg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

camillakrath

Jeg kunne SLET ikke mærke noget. Min jordmoder sagde at det var helt normalt, men prøvede alligevel at vise mig hvordan jeg skulle gøre det.

Men mange kan slet ikke mærke det

Anmeld

9. juli 2011

DenLykkelige

camillakrath skriver:

Jeg kunne SLET ikke mærke noget. Min jordmoder sagde at det var helt normalt, men prøvede alligevel at vise mig hvordan jeg skulle gøre det.

Men mange kan slet ikke mærke det

for at jeg bare er en af dem som intet kan mærke

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

CSDK<3 skriver:

for at jeg bare er en af dem som intet kan mærke

Det er du helt sikkert

Hvornår skal du til nf?

Anmeld

9. juli 2011

DenLykkelige

camillakrath skriver:

Det er du helt sikkert

Hvornår skal du til nf?

D. 18 i den her måned.. Der er bare aaaaalt for lang tid til!

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

CSDK<3 skriver:

D. 18 i den her måned.. Der er bare aaaaalt for lang tid til!

Årh hvor skønt  Så dejligt at gå og glæde sig til

Forstår godt du synes der er lang tid til

Anmeld

9. juli 2011

Filippa & Liva

jeg tror slet ikk du skal være bekymret, det er så forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår og hvor meget du kan se og mærke ... jeg var flad som en pandekage da jeg var 12 uger henne, og min mave kunne først ses og mærkes meget længere henne. 

Anmeld

9. juli 2011

Nitz - <3 David

Jeg er også i uge 12.. og kan kun mærke at min blærer bliver mere spændt fx. om morgenen.. men den "bold" kan jeg heller ikke rigtig mærke.. hvis jeg sætter hånden fladt i trusse kanten kan jeg mærke at underlivet er mere spændt.. men kan ikke rigtig se det.. og kan ikke mærke den bold. slet ikke når jeg ligger ned.. så føles den faktis mere blød..
Jeg prøvet at miste en graviditet. Og jeg har det lidt sådan nu, at selvf. er jeg MEGA nervøs for at det sker igen.. Men på den anden side så kan man ikke gøre noget for det ser eller ikke sker. så der er ikke andet for end være glad for at man ER gravid.. Og så længe man ingen blødninger/smerter har haft. Så er alt helt iorden.. 
Jeg skal til NF på Onsdag (d. 13/7) Jeg er både mega nervøs. Men glæder mig også helt vildt.. Jeg var til termins/trygheds scanning i slut uge 7 / start uge 8 .. Og der var hjerte og det hele helt 100% iorden.. Men jeg glæder mig nu til at det kan ses/mærkes.. Så man ved den lille spirer er iorden der inde - Det kommer selvf. engang.. selvom det føles som om der er en evighed til..

Anmeld

9. juli 2011

Nessie

Vi fandt heller aldrig den "bold", selvom vi mærkede løs over det

Anmeld

9. juli 2011

Karo

Det kunne jeg heller ikke med nogen af børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.