BabyBambi skriver:
Hej piger.. 
Jeg kom til at tænke på om det ikke var noget med at få lavet en sms-kæde på et tidspunkt, nu er der jo ikke vildt længe igen for de første på septemberlisten.. 
Tanken er, at man så har en sms-body som man så kan skrive til når man er i fødsel/har fået sit guld i hænderne, og som så lige kan give en lille kort update for én, så vi alle kan følge med, det er jo viiildt spændende altså.. 
Det bedste ville nok være at organisere det sådan at man ikke har termin lige op og ned ad hinanden, så vi ikke risikerer at begge ligger i fødsel på samme tid.. 
Men hvad siger I tøser? Og nogen idé til hvordan vi lige organiserer det hele?(vi skal måske lige have opdateret terminslisten først, som Kofoed33 har foreslået i en anden tråd?)
Knus og kram 
Channie
Kæft hvor er jeg sej, synes godt nok jeg bliver refereret til tit, hehe.
Men jo, synes det vil være smart. Jeg skal aller senest sætte igang d 18, så alt efter d 21 kan jeg med sikkerhed tage en makker og tager med glæde mere end en, hvis det er.
Vil dog ikke skrive mit nummer herinde, det skal ske på en PB, men det er jo småting 
Som skrevet i den anden tråd, så bruger jeg min dag imorgen på, at ryde op derinde og så for Katte87 en lang listen fra mig af. Hihi, hun ved endnu ikke noget, skakkels pige 
Anmeld