Blødning efter samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

PernilleogDennis

Tina&Martin skriver:

Har det ændret noget "dernede" efter du har født?? hvis jeg må spørge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

2babygirls

PernilleogDennis skriver:

Har det ændret noget "dernede" efter du har født?? hvis jeg må spørge..

Ja, jeg har ikke den der "kant" mere som jeg havde før, hvis man kan sige det, så det har gjort det hele meeeget sjovere og nemmere

Anmeld

9. juli 2011

modesty

Hansen97 skriver:

Så er jeg helt rolig igen..

Men på dit første indlæg virker det som om det er noget nyt? Hvis det er fordi du er stram er det jo noget du må have oplevet længe. Hvis det var mig ville jeg blive tjekket. Det er sikkert ingenting, men better safe than sorry.

Anmeld

9. juli 2011

Hansen97

modesty skriver:

Men på dit første indlæg virker det som om det er noget nyt? Hvis det er fordi du er stram er det jo noget du må have oplevet længe. Hvis det var mig ville jeg blive tjekket. Det er sikkert ingenting, men better safe than sorry.

Jamen det er sådan nyt, men jeg har jo ikke andre symptomer og det er mikroskopisk...

Anmeld

9. juli 2011

modesty

Hansen97 skriver:

Jamen det er sådan nyt, men jeg har jo ikke andre symptomer og det er mikroskopisk...

Jamen det er sikkert ingenting :-) Du kan jo se tiden an, om det bliver ved eller går i sig selv igen.

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

Jeg blødte også et par små dråber både før og nu her efter jeg blev mor.

Min læge siger det er slimhinderne og fordi der ikke er så meget plads

Anmeld

9. juli 2011

Zeus

Det gjorde jeg også 2 gange i træk, og fik en tid ved lægen.. Det vidste sig, at jeg havde klamydia

Anmeld

9. juli 2011

Holbæktrunten

Havde samme problem tidligere, bortset fra at det VIRKELIG kunne bløde - så meget at det svarede til en kraftig menstruation.

Gik til gynækolog og fik at vide at det var en kombi at sarte slimhinder og en stor sexpartner. Efterfølgede er det sog gået i sig selv, men der var da lige et par trælse år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.