Løse boxershorts til mænd? Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Prøv evt. dem fra H&M :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Mor til Mike

Tullen85 skriver:

Jbs laver nogen, men ved ikke om de er for korte...

http://www.made4men.dk/jbs-boxershorts-loese-blaahvid-ternet-p-2356.html

Tror desværre de er for korte  

Anmeld

9. juli 2011

Mor til Mike

Chrizta skriver:

Prøv evt. dem fra H&M :-)

Jeg har lige været i H&M og kigge, men synes ikke rigtig der var nogle der var som han ville have dem :s i hvert fald ikke lange nok

Anmeld

9. juli 2011

Mor til Mike

Mut skriver:

Puha, kan godt se at det er svært at finde

Har ikke set nogen som er lange og meget løse, desværre
Men kan da godt se at det er træls for ham..ligesom det ikke er alle piger som bryder sig om at gå i f.eks G-streng

Nemlig 

Anmeld

9. juli 2011

LIZO

min mand har samme problem.. og selvom han aldrig skulle gå i hm tøj så er er han altså begyndt-- de er ikke særlig kønne.. bare sorte.. mener han køber en pakke med 2-3 stykker til 150 kr eller der omkring.. de kan vist kun anbefales

Anmeld

15. oktober 2012

Reptilicus

Hej,

Jeg har udelukkende meldt mig til for at give en hjælpende hånd med problemet med løse underhylere!!

For en del år siden havde jeg en australsk kæreste, som introducerede mig for skønhedne ved løse underbukser og siden da har jeg næret et uforbeholdent had til de stramme af slagsen. 

Og lige som jer her (og måske specielt jeres mænd), har jeg i årevis søgt et sted at købe dem uden held - men endelig for et par uger sidengik svaret op for mig:  EBAY!! Og simpelthen selv at importere fra USA!!  Jeg modtog fornyligt den første pakke med 6 par i, og verden er ikke længere den samme grå og triste.

Det er virkelig fedt. Den butik, jeg selv har købt fra, hedder  "uniformsplace", men man kan jo søge efter andre mærker og priser, end dem jeg har købt, hos andre sælgere. Søg efter "Boxer shorts", så dukker der masser af sælgere op. Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.