Nyt pigetøj str. 62.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

morpåthurø

Hej Piger. Jeg ligger inde med en hel del næsten nyt og helt nyt baby pigetøj i str. 56 + 62. Jeg tænkte på om der måske var nogen af jer der kunne være interesseret i at købe noget af det.

Jeg lægger et par billeder ind nu og jeg kan sende flere billeder hvis det har interesse for nogen!

Hummel Fleecedragten er str 68. (brugt, men rigtig fin)

De blomsterede bukser i pink er fra Lego og den lilla bluse er fra Mexx str. 62 (helt nyt)

De brune fløjelsbukser og den lyserøde mønstrede bluse er helt nyt fra name It (stadig med mærker på) str. 62.

De stribede røde bukser og den røde bluse er Name It og str. 62. De helt røde bukser er fra H&M og helt nye str. 62.

Dette er blot et udsnit af det tøj jeg har liggende.

Hilsen Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Frøken J.

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger. Jeg ligger inde med en hel del næsten nyt og helt nyt baby pigetøj i str. 56 + 62. Jeg tænkte på om der måske var nogen af jer der kunne være interesseret i at købe noget af det.

Jeg lægger et par billeder ind nu og jeg kan sende flere billeder hvis det har interesse for nogen!

Hummel Fleecedragten er str 68. (brugt, men rigtig fin)

De blomsterede bukser i pink er fra Lego og den lilla bluse er fra Mexx str. 62 (helt nyt)

De brune fløjelsbukser og den lyserøde mønstrede bluse er helt nyt fra name It (stadig med mærker på) str. 62.

De stribede røde bukser og den røde bluse er Name It og str. 62. De helt røde bukser er fra H&M og helt nye str. 62.

Dette er blot et udsnit af det tøj jeg har liggende.

Hilsen Louise

Hvilke priser har du i tankerne? Fx for de brune bukser og den lyserøde top

Anmeld

9. juli 2011

morpåthurø

Ja det ved jeg ikke rigtigt. Det er jo helt nyt. Men jeg forestiller mig vel omkring 125 kr for sættet (nypris er 250 kr) og så porto oveni (som vi evt kan dele). Men det vi kan jo evt finde en god pris hvis du vil købe flere ting:-) Jeg har også flere billeder af andet tøj hvis du vil se! Louise

Anmeld

14. juli 2011

morpåthurø

Så er der kun Hummeldragten tilbage af de ting jeg har lagt billeder ind- lægger billeder ind af det pigetøj jeg har tilbage snarest muligt.

louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.