Pigetøj str 56 og 62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

morpåthurø

Hej Piger. Jeg ligger inde med en hel del næsten nyt og helt nyt baby pigetøj i str. 56 + 62. Jeg tænkte på om der måske var nogen af jer der kunne være interesseret i at købe noget af det.

Jeg lægger et par billeder ind nu og jeg kan sende flere billeder hvis det har interesse for nogen!

Hummel Fleecedragten er str 68. (brugt, men rigtig fin)

De blomsterede bukser i pink er fra Lego og den lilla bluse er fra Mexx str. 62 (helt nyt)

De brune fløjelsbukser og den lyserøde mønstrede bluse er helt nyt fra name It (stadig med mærker på) str. 62.

De stribede røde bukser og den røde bluse er Name It og str. 62. De helt røde bukser er fra H&M og helt nye str. 62.

Dette er blot et udsnit af det tøj jeg har liggende.

Hilsen Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

SaNiNa

Hvis du ikke har solgt hummeldragten når jeg har født så tænker jeg lige på dig. for den er da bare mega sød

Anmeld

9. juli 2011

morpåthurø

Sanne og Nicklas skriver:

Hvis du ikke har solgt hummeldragten når jeg har født så tænker jeg lige på dig. for den er da bare mega sød

Det er du helt sikkert velkommen til, men tror muligvis den blir solgt  inden. Men du vender bare tilbage hvis det er aktuelt

Anmeld

14. juli 2011

morpåthurø

Jeg har kun hummeldragten tilbage til salg af disse billeder- de andre sæt er solgt:-)

Anmeld

15. juli 2011

morpåthurø

LOUISEHOBRO skriver:

Hej Piger. Jeg ligger inde med en hel del næsten nyt og helt nyt baby pigetøj i str. 56 + 62. Jeg tænkte på om der måske var nogen af jer der kunne være interesseret i at købe noget af det.

Jeg lægger et par billeder ind nu og jeg kan sende flere billeder hvis det har interesse for nogen!

Hummel Fleecedragten er str 68. (brugt, men rigtig fin)

De blomsterede bukser i pink er fra Lego og den lilla bluse er fra Mexx str. 62 (helt nyt)

De brune fløjelsbukser og den lyserøde mønstrede bluse er helt nyt fra name It (stadig med mærker på) str. 62.

De stribede røde bukser og den røde bluse er Name It og str. 62. De helt røde bukser er fra H&M og helt nye str. 62.

Dette er blot et udsnit af det tøj jeg har liggende.

Hilsen Louise

Alt tøjet er solgt. :-)

Anmeld

5. juni 2012

morpåthurø

LUKKET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.