Ihhh den lorte forstoppelse!!! Er ved at gå ud af mit gode skind!!!! Eller er vist allerede ude....
Tog klyx igår som stort set ikke hjalp. Jo der kom afførring ud, men den tog ikke "klumpen". Så er det jo hips som haps. Men i det mindste tog det også lidt af mavepinen.
Men nu kan jeg så ikke komme af med mere
Skulle ringe til aoma idag hvis klyxen ikke virkede, men giver den til imorgen, da jeg ikke orker at skulle derud. Og håber inderligt at jeg kan klare den selv.
Har spist tons af frugter (ikke bananer
), drukket litervis af vand. Gået lange ture. Drukket "Husk". Spist rugbrød med rusisk salat (plejer at virke for mig
), drukket kaffe.... Jeg kunne blive ved....
Nu har jeg så været i matas og købe thea-go... De anbefaler det ikke til gravide, da der ikke er lavet nok undersøgelser. Men det er mest i 1. trimester de ikke anbefaler det. Men ved ikke om jeg tør drikke det, da det kan sætte gang i fødslen. Og vil lige af med min l**** -klump, før at min guld-klump skal ud
Og så skal han jo helst komme af sig selv! Så giver den lige til i aften med at drikke det. Og så vil jeg lige høre aoma ad om jeg må drikke det, hvis nu jeg ikke lader den trække så længe.
Men ihhhhhhhh.... Tænk at man kan savne at komme på toilet så grusomt!!!
Nå men ville bare af med en masse gylde.... Det hjælper altid en lille smule at brokke sig.....
Tak fordi du gad læse med!
Anmeld