Er ved at blive sindsyg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Happiness

Ihhh den lorte forstoppelse!!! Er ved at gå ud af mit gode skind!!!! Eller er vist allerede ude....

Tog klyx igår som stort set ikke hjalp. Jo der kom afførring ud, men den tog ikke "klumpen". Så er det jo hips som haps. Men i det mindste tog det også lidt af mavepinen.

Men nu kan jeg så ikke komme af med mere Skulle ringe til aoma idag hvis klyxen ikke virkede, men giver den til imorgen, da jeg ikke orker at skulle derud. Og håber inderligt at jeg kan klare den selv.

Har spist tons af frugter (ikke bananer ), drukket litervis af vand. Gået lange ture. Drukket "Husk". Spist rugbrød med rusisk salat (plejer at virke for mig), drukket kaffe.... Jeg kunne blive ved....

Nu har jeg så været i matas og købe thea-go... De anbefaler det ikke til gravide, da der ikke er lavet nok undersøgelser. Men det er mest i 1. trimester de ikke anbefaler det. Men ved ikke om jeg tør drikke det, da det kan sætte gang i fødslen. Og vil lige af med min l**** -klump, før at min guld-klump skal ud Og så skal han jo helst komme af sig selv! Så giver den lige til i aften med at drikke det. Og så vil jeg lige høre aoma ad om jeg må drikke det, hvis nu jeg ikke lader den trække så længe.

Men ihhhhhhhh.... Tænk at man kan savne at komme på toilet så grusomt!!!

Nå men ville bare af med en masse gylde.... Det hjælper altid en lille smule at brokke sig.....

Tak fordi du gad læse med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Moms

Gad vide om du ikke kan få lavet en tarmskylning....

Bare en tanke...

Moms

Anmeld

9. juli 2011

Sphynxlover

har prøvet det der forstoppelse og det eneste der hjalp var en stikpille men det satte så osse det hele igang

Anmeld

9. juli 2011

B&J

Jeg ved ikke om du har født i nu, men 5 dage før mit vand gik havde jeg mega forstoppelse og ondt i maven og kunne ikke komme af med noget plejer at kunne tage det med fiber HUSK men intet virkede, da vandet gik og om aften så var der bingo hihihihi  

Anmeld

9. juli 2011

Frk.Skruk

Happiness skriver:

Ihhh den lorte forstoppelse!!! Er ved at gå ud af mit gode skind!!!! Eller er vist allerede ude....

Tog klyx igår som stort set ikke hjalp. Jo der kom afførring ud, men den tog ikke "klumpen". Så er det jo hips som haps. Men i det mindste tog det også lidt af mavepinen.

Men nu kan jeg så ikke komme af med mere Skulle ringe til aoma idag hvis klyxen ikke virkede, men giver den til imorgen, da jeg ikke orker at skulle derud. Og håber inderligt at jeg kan klare den selv.

Har spist tons af frugter (ikke bananer ), drukket litervis af vand. Gået lange ture. Drukket "Husk". Spist rugbrød med rusisk salat (plejer at virke for mig), drukket kaffe.... Jeg kunne blive ved....

Nu har jeg så været i matas og købe thea-go... De anbefaler det ikke til gravide, da der ikke er lavet nok undersøgelser. Men det er mest i 1. trimester de ikke anbefaler det. Men ved ikke om jeg tør drikke det, da det kan sætte gang i fødslen. Og vil lige af med min l**** -klump, før at min guld-klump skal ud Og så skal han jo helst komme af sig selv! Så giver den lige til i aften med at drikke det. Og så vil jeg lige høre aoma ad om jeg må drikke det, hvis nu jeg ikke lader den trække så længe.

Men ihhhhhhhh.... Tænk at man kan savne at komme på toilet så grusomt!!!

Nå men ville bare af med en masse gylde.... Det hjælper altid en lille smule at brokke sig.....

Tak fordi du gad læse med!

Lyder absolut ikke sjovt  

Hvis det er, så kan du prøve med sveske juice - det sætter ofte gang i "systemet"

Ellers kan man få klyx i pilleform (på størrelse med p-pille), der skal man tage 2 når man går i seng om aftenen - og så virker de om morgenen.. De er dog receptpligtige mener jeg - men prøv at høre din læge..

Håber virkelig at det hele "løsner" sig for dig - er selv plaget af forstoppelse, og ved også hvor ondt i maven man kan få..

God bedring

Anmeld

9. juli 2011

Happiness

Moms skriver:

Gad vide om du ikke kan få lavet en tarmskylning....

Bare en tanke...

Moms

Tror det er det de vil gøre på Hvidovre... Må bare bide i det sure æble og ringe til dem imorgen, hvis nu ikke jeg er kommet af med proppen inden...

Anmeld

9. juli 2011

Happiness

Sophie26 skriver:

har prøvet det der forstoppelse og det eneste der hjalp var en stikpille men det satte så osse det hele igang

Frygter også jeg bliver nød til at få det hele sat igang. Ville jo gerne beholde ham derinde bare en lille uge endnu.... MEN så igen... Har ikke lyst til at beholde den anden klump derinde i en uge...

Ringer ihvertfald til Aoma senere om jeg må drikke teen. Den skulle jo også kunne sætte det igang. Ellers må jeg jo tage derind imorgen og blive skyldet godt igennem,...

Anmeld

9. juli 2011

Happiness

Frk.Skruk skriver:

Lyder absolut ikke sjovt  

Hvis det er, så kan du prøve med sveske juice - det sætter ofte gang i "systemet"

Ellers kan man få klyx i pilleform (på størrelse med p-pille), der skal man tage 2 når man går i seng om aftenen - og så virker de om morgenen.. De er dog receptpligtige mener jeg - men prøv at høre din læge..

Håber virkelig at det hele "løsner" sig for dig - er selv plaget af forstoppelse, og ved også hvor ondt i maven man kan få..

God bedring

Har prøvet svesker.... Dog ikke sveskejuice. Kunne være jeg på min næste spadseretur skulle finde det... Jeg får da i det mindste en masse motion ud af det her Går en tur hver anden time eller noget...

Men nej det er ikke sjovt. Tror virkelig at babyen ligger og klemmer der hvor "klumpen" er. Så det er derfor den ikke vil ud.... Men de kommer sgu da snart til at slås om pladsen.

Frygter bare at den ikke kan komme ud, og det så gør fødslen et rent helvede

Anmeld

9. juli 2011

Sphynxlover

Happiness skriver:

Frygter også jeg bliver nød til at få det hele sat igang. Ville jo gerne beholde ham derinde bare en lille uge endnu.... MEN så igen... Har ikke lyst til at beholde den anden klump derinde i en uge...

Ringer ihvertfald til Aoma senere om jeg må drikke teen. Den skulle jo også kunne sætte det igang. Ellers må jeg jo tage derind imorgen og blive skyldet godt igennem,...

Nåeh jeg har ikke børn endnu så det var nu affaldet jeg tænkte på der blev sat skub i  

Anmeld

9. juli 2011

Happiness

Sophie26 skriver:

Nåeh jeg har ikke børn endnu så det var nu affaldet jeg tænkte på der blev sat skub i  

hihi... nåååå...... Jamen må prøve at høre JM på Hvidovre ad...  Har jo haft fat i dem igår. Men synes bare ikke jeg orker at tage derind.... Ville jo helst først derind, når det andet hul skal tømmes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.