Thereseh skriver:
Hej alle mødre
Så er Isaac blevet en uge gammel. Tiden går hurtigt. Det er hyggeligt med sådan en lille fidus, men pyha det er også hårdt. Han synes ikke at der skal soves så meget om natten, så de lange lure er om dagen - og så blir der ellers ammet til den store guldmedalje, en gang i timen, fra klokken 23-03 sådan ca.... Sultne fyr. Tror jeg lægger ham til et sted mellem 10-15 gange, på et døgn, og mange af gangene er fra aftenen begynder.
Sundhedsplejersken siger det er helt normalt, da mælken er fedest om aftenen. Hun var her i går, og han har taget 100 gram på, på 6 dage. Tror da pokker, som han patter 
Ellers så blir der skiftet bleer, bøvset, pruttet og nusset i mors arme.
Hvordan ser jeres dag ud?
Mit outfit, er morgenhår, søndagsbuks, plettet amme bh og søvn i øjnene. Ha ha, sådan er det vist at være nybagt mor.
Jeg glæder mig til vi kender hinanden lidt bedre, og at overskuddet måske er blevet lidt større. Det er ikke meget jeg kommer udenfor en dør, her 
Hvor er han sød 
Rullepølsen er 6 uger på mandag og jeg må være ærlig og sige at hun bare er så nem og har været det fra dag 1 !
Den sidste uges tid er hun begyndt at få luft i maven og har rigtig svært ved at bøvse, så vi prøver med alt det vi har lært og læst! Det er bare så synd for hende, men hun tager det bare så godt og græder næsten ikk.
Hun vejede ved fødslen 2950g og var 50 lang. Nu vejer hun 4,6 kg og er 56 lang, jeg kan næsten ikke tro det!
Her står vi op kl ca. 10, så skifter jeg og ammer hende nogen gange falder hun i søvn igen og andre gange kan hun være vågen i ca. 3 timer, her går jeg en tur med barnevognen eller lader hende ligge selv, mens jeg gør rent og vasker tøj. Vores aften/nat ser typisk sådan ud - Hun bliver lagt i seng ca. 21-22, så ved jeg hun vågner omkring 00-01 så spiser hun og sover til ca. 05 her spiser hun igen og vågner ved en 7 tiden. Nogen gange står vi op der, men oftes bliver vi liggende og sover til kl. 10 ca.
Vil sige det samme som Lotus prøv at hold ham vågen 
Håber du vil få lidt mere søvn i fremtiden 
K Louise som ELSKER at være mor