Det jo bare mælk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

MelikkazMoar

min kærestes søn på 4 år er meget facineret a sin lillesøster på 6 uger..

og en aften da lillesøster havde spist og var færdig med ble skiftet taget jeg hende op, hvor efter hun vælger a stor gylpe ned a mig og ned mellem mine bryster.. jeg bliver forskrækket og udbryder '' ej for søren da Melikka, det var ikke pænt gjord'' (eller noget i den stil) hvor efter hendes storebror kommer hende til undsætning med svaret .. '' bare rolig, det er jo bare mælk''

og hvor har han dog ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Tona

Ha ha...sikke en klog lille storebror  

Men jeg ved godt hvad du mener, det er for træls når det sker. Amanda har reflux og først nu er det ved at tage lidt af med gylperiet. Ellers er det du beskriver sket hver dag uden undtagelse flere gange dagligt...rigtig festligt er det self. blevet nu hvor det ikke kun er mælk med også fast kost, og dermed tangerer bræk  

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

Amandas-mor skriver:

Ha ha...sikke en klog lille storebror  

Men jeg ved godt hvad du mener, det er for træls når det sker. Amanda har reflux og først nu er det ved at tage lidt af med gylperiet. Ellers er det du beskriver sket hver dag uden undtagelse flere gange dagligt...rigtig festligt er det self. blevet nu hvor det ikke kun er mælk med også fast kost, og dermed tangerer bræk  

ja puha..  hun har oresteret det 2 gange idag.. 2 gang ned a ryggen på mig

Anmeld

9. juli 2011

B&J

Nåååååå hvor er han dog bare for dejlig og sikke en måde at sige det på åhh

og ja det er super træls men heldig vis hver gang det er sket har det været hos far

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

B&J skriver:

Nåååååå hvor er han dog bare for dejlig og sikke en måde at sige det på åhh

og ja det er super træls men heldig vis hver gang det er sket har det været hos far

ja han rammer plet nogle gange..

prinsessen har kun 1 gang gylpet på far, men tilgengæld på hans arbejds tøj lige inden han skulle ud a døren

Anmeld

9. juli 2011

B&J

MelikkazMoar skriver:

ja han rammer plet nogle gange..

prinsessen har kun 1 gang gylpet på far, men tilgengæld på hans arbejds tøj lige inden han skulle ud a døren

uhh ja det var lidt plet så lige inden man skal ud af døren super træls...

og ja glæder mig til min søn kan komme med de sætninger de er såå vidunderlige

Anmeld

9. juli 2011

CamillaSoefelt

MelikkazMoar skriver:

min kærestes søn på 4 år er meget facineret a sin lillesøster på 6 uger..

og en aften da lillesøster havde spist og var færdig med ble skiftet taget jeg hende op, hvor efter hun vælger a stor gylpe ned a mig og ned mellem mine bryster.. jeg bliver forskrækket og udbryder '' ej for søren da Melikka, det var ikke pænt gjord'' (eller noget i den stil) hvor efter hendes storebror kommer hende til undsætning med svaret .. '' bare rolig, det er jo bare mælk''

og hvor har han dog ret

Herligt svar.. Elsker de unger

Anmeld

9. juli 2011

Gyllibik

Nuuuhh sikke et herligt svar  For ja, det er jo bare mælk. Min søn klarede at skide mig fra halsen ned i min bh så det løb hele vejen ned af maven da han var nogle måneder. Det skete kl. lort om natten  Men kunne ik andet end at grine af det og tage billeder. For det kommer han til at bøde for

Anmeld

10. juli 2011

MelikkazMoar

B&J skriver:

uhh ja det var lidt plet så lige inden man skal ud af døren super træls...

og ja glæder mig til min søn kan komme med de sætninger de er såå vidunderlige

ja det er bare dejligt

Anmeld

10. juli 2011

MelikkazMoar

Gyllibik skriver:

Nuuuhh sikke et herligt svar  For ja, det er jo bare mælk. Min søn klarede at skide mig fra halsen ned i min bh så det løb hele vejen ned af maven da han var nogle måneder. Det skete kl. lort om natten  Men kunne ik andet end at grine af det og tage billeder. For det kommer han til at bøde for

hahahahahaha ja det må han komme til a bøde for men ja kan kun grine a dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.