råd om opbevaring søges hurtigt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Vi er igang med og rydde op i lejligheden, meen jeg er lidt bange for og skal sætte sække med tøj som skal bruges senere til Maja og fremtidige søskende derned og vores papkasse med jule pynt, men kan jeg sikkert sætte det ned i kældren uden bekymring for mus fugt osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

MelikkazMoar

MaleneS2011baby<3 skriver:

Vi er igang med og rydde op i lejligheden, meen jeg er lidt bange for og skal sætte sække med tøj som skal bruges senere til Maja og fremtidige søskende derned og vores papkasse med jule pynt, men kan jeg sikkert sætte det ned i kældren uden bekymring for mus fugt osv?

bedrollers eller plast kasser kan jo holde både mus og fugt væk. og så er det nemt a se hvad man har i kasserne?

Anmeld

9. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

MelikkazMoar skriver:

bedrollers eller plast kasser kan jo holde både mus og fugt væk. og så er det nemt a se hvad man har i kasserne?

hehe ja men det har vi ikke, og det skulle helst væk nu..

Anmeld

9. juli 2011

Billemyre

Jeg har haft både tøj, bøger og mange andre ting i poser og flyttekasser opbevaret på loft og i kælder - Har aldrig oplevet, at det tog skade..  

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

hehe ja men det har vi ikke, og det skulle helst væk nu..

aaarh ja, så er det ikke nemt..

Anmeld

9. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Billemyre skriver:

Jeg har haft både tøj, bøger og mange andre ting i poser og flyttekasser opbevaret på loft og i kælder - Har aldrig oplevet, at det tog skade..  

ok så tør jeg godt..

Anmeld

9. juli 2011

Billemyre

ok så tør jeg godt..

Uh, så håber jeg sørme, det kommer til at gå godt! Så jeg ikke har været "skyld" i noget 

Anmeld

9. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Billemyre skriver:

Uh, så håber jeg sørme, det kommer til at gå godt! Så jeg ikke har været "skyld" i noget 

nej nej selvfølgelig ikke..  bare rolig..

Anmeld

9. juli 2011

Billemyre

nej nej selvfølgelig ikke..  bare rolig..

Hehehe 
Nå, men jeg tror nu heller ikke, der kommer til at ske noget..
Og så bliver det sikkert super rart at få alt det overflødige stads, man tit har liggende og fylde op, væk og 'ud af øje '  Eller skal I flytte?
God oprydning!

Anmeld

9. juli 2011

Fenja09

Vi har vores ting opbevaret i både plast og papkasser - en enkelt papkasse er blevet bidt i af mus, men ellers er tingene og kasserne intakt. Jeg vil dog gerne have det hele i plastkasser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.