hurtigt svar piger!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger jeg var ti ´l tidlig scaning og læge i går, og for at gøre kort i historie, sagde de begge at jeg skulle reagere hvis jeg fik yderligere smerte og blødning.

Det gjorde jeg i dag, ringede til vagtlægen, som sagde vi skulle se tiden an !!!!!

Hvad ville i gøre, vente de 3 timer og se eller tage en tur på skadestuen, når begge læge sagde jeg skulle reagere og ringe til lægevagten og blive henvist.??

Lægeveagten vil dog bafre ikke gøre en skid nu

Undskyld det blev så roedet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

CA

Jeg ville ringe og sige at det var, hvad jeg havde fået besked på, og at jeg vil tilses NU! Det kan sagtens være at manden har ret og at der ikke er noget galt overhovedet, men 3 timer er lang tid for en bekymret mor. 

Håber, at du finder ud af det snart og at det hele er som det skal være.

Anmeld

9. juli 2011

Frk. Himmelblå

Carina87 skriver:

Jeg ville ringe og sige at det var, hvad jeg havde fået besked på, og at jeg vil tilses NU! Det kan sagtens være at manden har ret og at der ikke er noget galt overhovedet, men 3 timer er lang tid for en bekymret mor. 

Håber, at du finder ud af det snart og at det hele er som det skal være.

Enig. Du bestemmer.

Anmeld

9. juli 2011

Frb

Afsted!!!

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

i har ret, mig og manden og har pekket sammen nu og fundet en babysitter og afsted vi taget, tak skal i have piger

Anmeld

9. juli 2011

Rosa

Anonym skriver:

i har ret, mig og manden og har pekket sammen nu og fundet en babysitter og afsted vi taget, tak skal i have piger

Afsted!!!

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Blev ikke scannet, så må vente til mandag, så  for at alt stadig er OK, men blev dog lidt beroligere HCG stiger endnu

Anmeld

9. juli 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Blev ikke scannet, så må vente til mandag, så  for at alt stadig er OK, men blev dog lidt beroligere HCG stiger endnu

Krydser fingre for dig på mandag.  har selv stået i samme situation i starten af min graviditet, og det eneste man behøver er bare den der scanning for at se om den stadig er der, men de er bare så fedtet med dem, det er heeelt vildt!!

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Krydser fingre for dig på mandag.  har selv stået i samme situation i starten af min graviditet, og det eneste man behøver er bare den der scanning for at se om den stadig er der, men de er bare så fedtet med dem, det er heeelt vildt!!

Ja FOR FANDEN men de tænker nok at hvis jeg er ved at miste kan de ikke gøre noget alligevl og så gider de jo ikke bruge tid på det desværre

Anmeld

9. juli 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Ja FOR FANDEN men de tænker nok at hvis jeg er ved at miste kan de ikke gøre noget alligevl og så gider de jo ikke bruge tid på det desværre

Nej det er muligt, men som kommende mor er det bare ofte at man kan få en klarhed hvis man får en scanning, så ved man lidt mere hvordan man skal forholde sig.. Det er typisk sådanne ting sker i weekenden.

Håber på det bedste for dig på mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.