Jeg søger.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
528 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Halbschön

En sort kjole!
Jeg skal til bryllup ved min far d 6.august.. Og jeg mangler en sort galla-agtig-kjole... Er der nogen der har en billig til salg? Eller måske nogen der vil låne/leje den ud til mig, da budgettet er meget småt..
Jeg er plus size pige, så det ska være en XL og op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Lou87

Jeg har denne i 42-44 ..

med lille bolero jakke til (det første billede er hvordan stoffet ser ud på jakken.. kjolen er helt glat)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2011

Halbschön

Eller bare gallakjoler i andre farver?

Anmeld

9. juli 2011

6800

Halbschön skriver:

Eller bare gallakjoler i andre farver?

jeg har en i str 46, den er dog lilla, men virkelig flot...men nu skriver du billig, hvad er billig?? har selv givet 2000 for den, og har kun brugt den 2 gange...

Anmeld

9. juli 2011

Halbschön

6800 skriver:

jeg har en i str 46, den er dog lilla, men virkelig flot...men nu skriver du billig, hvad er billig?? har selv givet 2000 for den, og har kun brugt den 2 gange...

Må jeg se billeder?
Jamen ja - ska kun bruge den en gang nemlig.. Er også interesseret i at leje;-)

Anmeld

9. juli 2011

6800

Halbschön skriver:

Må jeg se billeder?
Jamen ja - ska kun bruge den en gang nemlig.. Er også interesseret i at leje;-)

har ikke lige nogel billeder til at ligge på computeren, men hvis du sender dit mobil nr, kan jeg sende et over mobilen

Anmeld

9. juli 2011

Albatrossen

Halbschön skriver:

En sort kjole!
Jeg skal til bryllup ved min far d 6.august.. Og jeg mangler en sort galla-agtig-kjole... Er der nogen der har en billig til salg? Eller måske nogen der vil låne/leje den ud til mig, da budgettet er meget småt..

har en hængene i lilla meget smuk uden stropper den er med et lille slæb og jeg kommer aldrig til at bruge den mere da jeg har tabt mig meget, gav 1300 for den ... vil gerne sælge den da bare hænger og fylder... jeg prøvede den for sjov skyld da jeg var 7 måneder henne og der kunne jeg passe den... sætter lige nogle billeder ind det første er forfra og det andet er detaljer bagfra... skriv endelig hvis det kunne have interesse....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2011

Piva

Halbschön skriver:

En sort kjole!

HEJ

jeg har en sort corsage med stropper i satin med stivere i. Har desværre solgt nederdelen, som jeg har brugt der til. Skriv hvis du vil ha billede. Den er xl  eller xxl.

Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.