Det der med liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Moms

Hej Piger,

jeg vil lige dele noget fra jordmoderbesøget i denne uge.

Vi fik at vide, at en baby i moders liv sover 20-40 min af gangen. Man ved ikke noget om, hvor længe den er vågne, de har altså de her søvnperioder.

Hvis man gerne vil mærke liv, kan man forsøge at drikke 1-2 glas iskoldt vand og tage nogle dybe indåndinger, så blodet virkelig bliver iltet. Jeg ved ikke om det også virker, når vi ikke er længere henne og jeg ved ikke om man på den måde kan vække en baby, der sover, men det er måske et forsøg værd, hvis man nu rigtig gerne vil mærke liv. Hvis man ikke gør - skulle man måske prøve igen 20-40 min senere

Jordmoderen sagde også, at de fleste babyer har et mønster i hvornår de sparker. Men jeg ved faktisk ikke om det først kommer senere. Og der er altså undtagelser. Min kan jeg nu sikkert mærke om morgenen, når jeg vågner og igen når jeg drikker min eneste kop kaffe til morgenmaden :-)

Så Leonora - du må igang med at lave nogle isterninger

Held og lykke

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

OverTheRainbow

Haha, så skal fryseren fyldes Ej, det er da et forsøg værd så man kan lege med de små pus! eller hvad man nu skal kalde det..

Anmeld

9. juli 2011

Leonora25

Moms skriver:

Hej Piger,

jeg vil lige dele noget fra jordmoderbesøget i denne uge.

Vi fik at vide, at en baby i moders liv sover 20-40 min af gangen. Man ved ikke noget om, hvor længe den er vågne, de har altså de her søvnperioder.

Hvis man gerne vil mærke liv, kan man forsøge at drikke 1-2 glas iskoldt vand og tage nogle dybe indåndinger, så blodet virkelig bliver iltet. Jeg ved ikke om det også virker, når vi ikke er længere henne og jeg ved ikke om man på den måde kan vække en baby, der sover, men det er måske et forsøg værd, hvis man nu rigtig gerne vil mærke liv. Hvis man ikke gør - skulle man måske prøve igen 20-40 min senere

Jordmoderen sagde også, at de fleste babyer har et mønster i hvornår de sparker. Men jeg ved faktisk ikke om det først kommer senere. Og der er altså undtagelser. Min kan jeg nu sikkert mærke om morgenen, når jeg vågner og igen når jeg drikker min eneste kop kaffe til morgenmaden :-)

Så Leonora - du må igang med at lave nogle isterninger

Held og lykke

Moms

Tak fordi du tænkte på mig Moms  Jeg må drikke en masse isvand så og se om det ikke sætter gang i den lille.

Min kæreste mener det er fordi baby har arvet begge vores sovehjerter og derfor aldrig er vågen  Eller sagt på en anden måde, han er heeeelt rolig og overbevist om at alt er som det skal være. bare mig der er sååå bekymret!! MEN nu er der snart kun en uge til md.... halleluja!!

Tak for info- jeg melder lige tilbage når der kan mærkes liv

Anmeld

11. juli 2011

Københavnermor

Tak for info.. Har lige lavet en bakke isterninger så nu må det forsøges senere!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.