Skal jeg vække ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Minmio

Vi kunne hele dagen ikke få vores 6 uger gamle søn til at sove hele dagen igår i mere end 30 min ad gangen. Derfor havde vi svøbet ham før vi gik i seng igår for at se om det hjalp. Nu har han sovet i 7 timer uden at vågne for at spise. Skal jeg vække ham for at give ham mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Joan ( Smallie )

Nej du skal lade ham sove. Han skal nok sige til når han er sulten. Bare nyd han sover

Anmeld

9. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

tatii72 skriver:

Vi kunne hele dagen ikke få vores 6 uger gamle søn til at sove hele dagen igår i mere end 30 min ad gangen. Derfor havde vi svøbet ham før vi gik i seng igår for at se om det hjalp. Nu har han sovet i 7 timer uden at vågne for at spise. Skal jeg vække ham for at give ham mad?

Hvis han er en bette én der mangler noget vægt i forhold til længde, så ja...

Men følger han sin kurve, så lad ham endelig sove, fik dog at vide af sp at de/det manglende måltid han mister om natten - skal han blot have om dagen....

Vores dreng sov igennem allerede på barsels afd og den ene sygeplejeske sagde vi skulle vække ham og den anden sagde at vi skulle lade ham sove og nyde det det gør at sove hele natten..

Anmeld

9. juli 2011

Minmio

Mor til Frederic skriver:

Hvis han er en bette én der mangler noget vægt i forhold til længde, så ja...

Men følger han sin kurve, så lad ham endelig sove, fik dog at vide af sp at de/det manglende måltid han mister om natten - skal han blot have om dagen....

Vores dreng sov igennem allerede på barsels afd og den ene sygeplejeske sagde vi skulle vække ham og den anden sagde at vi skulle lade ham sove og nyde det det gør at sove hele natten..

Tak for jeres svar Så håber jeg at han sover ligeså lang tid i nat igen

Han er en "stor" lille dreng nemlig  

Anmeld

11. juli 2011

Solstrålen

Enig med de andre .. lad ham sov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.