Blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Heidisbebs

Hej

Er 5 dage over tid, og er lige vågnet med mave kramper, der kommer lyserødt blod og mørkerøde klumper blod ud...

Tror i at det er i nat det sker ?

Ved ikke om jeg skal ringe efter barnepige og chauffør, eller om det er falsk alarm...

Har veer tror jeg, det er ikke ligesom plukveer..og de er heller ikke regelmæssige....

HJÆÆÆLP, skal jeg ringe til fødegangen og snakke med dem, eller er det for tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Preghiera

Heidisbebs skriver:

Hej

Er 5 dage over tid, og er lige vågnet med mave kramper, der kommer lyserødt blod og mørkerøde klumper blod ud...

Tror i at det er i nat det sker ?

Ved ikke om jeg skal ringe efter barnepige og chauffør, eller om det er falsk alarm...

Har veer tror jeg, det er ikke ligesom plukveer..og de er heller ikke regelmæssige....

HJÆÆÆLP, skal jeg ringe til fødegangen og snakke med dem, eller er det for tidligt?

Jeg ville ringe til fødegangen og spørge dem! Det kan være de liiige ved hvad det er/ikke er. Det ville jeg i hvert fald før jeg ringede efter barnepige etc..

Men iiiih, tænk hvis det er nu her

Anmeld

9. juli 2011

linefun

Ja, det kunne bestemt tyde på, der er noget i gang. Ring til fødegangen og hør dem ad. Pøj pøj

Anmeld

9. juli 2011

Heidisbebs

linefun skriver:

Ja, det kunne bestemt tyde på, der er noget i gang. Ring til fødegangen og hør dem ad. Pøj pøj

TakHar snakket med dem et par gange nu, så jeg skal bare vente på at veerne bliver regelmæssige.... altså, syntes ikke at det er så  slemt mere....hmmm, men bløder stadig..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.