numse dåbskagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.862 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

ja.. den har jeg PRALET med jeg godt ville kunne lave  da jeg syntes den ser ok let ud at lave... men ER den det??? ahr lavet kager før men ikke sådanne.. 

hjælp lige en tosse her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

ja.. den har jeg PRALET med jeg godt ville kunne lave  da jeg syntes den ser ok let ud at lave... men ER den det??? ahr lavet kager før men ikke sådanne.. 

hjælp lige en tosse her

hvordan ser en numse dåbskage ud

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

hvordan ser en numse dåbskage ud

sådan her

https://www.baby.dk/debat/116204pi1/daabskager/mine-seneste-daabskager.aspx

Anmeld

9. juli 2011

sandorff

Anonym skriver:

hjælp lige en tosse her

JA! den er nem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2011

sandorff

kan se du allerede har linket til min kage...

så er der bare dobbelt op med billeder.

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

kan se du allerede har linket til min kage...

så er der bare dobbelt op med billeder.

hehe ja min veninde var HELT vild med din kage, jeg skulle lige vise hende de vilde kager der er her på BABY  men fik talt over mig.. haha...

kan du fortælle hvilken form du har brugt til mumsen??? aætså jeg ahr ikke en form til dejen så den bliver så rund.. og hvilke materiale vi skal have, for hun skal købe det hele til kagen og så laver jeg den ;?

Anmeld

9. juli 2011

sandorff

Anonym skriver:

hehe ja min veninde var HELT vild med din kage, jeg skulle lige vise hende de vilde kager der er her på BABY  men fik talt over mig.. haha...

kan du fortælle hvilken form du har brugt til mumsen??? aætså jeg ahr ikke en form til dejen så den bliver så rund.. og hvilke materiale vi skal have, for hun skal købe det hele til kagen og så laver jeg den ;?

jeg har brugt en form man også bruger til bolde. jeg bruger den så til bryster og numser

den baby-numse er så ikke med fyld i, men har valgt en kage der ikke er tør eller kedelig - kan helt ærlig ikkelige huske hvad numsen er lavet af, gulerodskage måske.... smør den op, jeg bruger palmin-smør-creme. og så overtræk den med fondant. fødder og tær er ren fondant.

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

jeg har brugt en form man også bruger til bolde. jeg bruger den så til bryster og numser

den baby-numse er så ikke med fyld i, men har valgt en kage der ikke er tør eller kedelig - kan helt ærlig ikkelige huske hvad numsen er lavet af, gulerodskage måske.... smør den op, jeg bruger palmin-smør-creme. og så overtræk den med fondant. fødder og tær er ren fondant.

tusind tak for hjælpen... 

Anmeld

13. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

sådan her

https://www.baby.dk/debat/116204pi1/daabskager/mine-seneste-daabskager.aspx

tusind tak. hvor er den flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.