Jag og lændesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Jemion

Jeg har nu i 2-3 timer haft nogle jag og smerter fra under navlen og ned og haft ondt i lænden som trak ned i benene...  Nogen der har en ide om hvad det kan være. Har ikke lyst til at ringe til JM, det gør ondt ja men da lillemanden er fin aktiv så er ikke bekymret for ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jemion skriver:

Jeg har nu i 2-3 timer haft nogle jag og smerter fra under navlen og ned og haft ondt i lænden som trak ned i benene...  Nogen der har en ide om hvad det kan være. Har ikke lyst til at ringe til JM, det gør ondt ja men da lillemanden er fin aktiv så er ikke bekymret for ham. 

Hmm, tror måske du skulle ringe til fødegangen?! :/ Altså jeg har jo absolut ikke forstand på det som 1. gangsfødende, men det lyder som noget, der godt kunne være veer?

I hvert fald det du beskriver med smerter fra navlen og ned. Jag ned i benene, kan vel være alt fra veer, til bækkenproblemer og klemte nerver?!

Anmeld

8. juli 2011

morpåthurø

De smerter du omtaler "foran" lyder til at være plukveer- men du skal da selvfølgelig holde meget øje med det.

Jeg er sygemeldt fordi jeg har problemer med iskasnerven. Det betyder jeg har smerter i hofte/balle og ned i ve. ben. Og det er absolut ikke blevet bedre efter jeg har taget på og der er mere belastning på bækken og ben. Måske det også er noget du har problemer med??

Rigtig god bedring med det- håber da det går over igen.

Anmeld

8. juli 2011

morpåthurø

PS.

Ja du kunne selvfølgelig ringe til fødegangen. det er altid rart at være på den sikre side. De har jo også forstand på det. Held og lykke.

Anmeld

8. juli 2011

Ka+Ma=Be

LOUISEHOBRO skriver:

De smerter du omtaler "foran" lyder til at være plukveer- men du skal da selvfølgelig holde meget øje med det.

Jeg er sygemeldt fordi jeg har problemer med iskasnerven. Det betyder jeg har smerter i hofte/balle og ned i ve. ben. Og det er absolut ikke blevet bedre efter jeg har taget på og der er mere belastning på bækken og ben. Måske det også er noget du har problemer med??

Rigtig god bedring med det- håber da det går over igen.

Øv det lyder ikke rart Har haft en del patienter med sådanne problemer (læser til ergoterapeut). Det kan godt nok give mange problemer i hverdagen.

Ved du hvornår det er "ok" at plukveer gør ondt? Det har jeg tænkt lidt over. For jeg har haft maaange plukveer, bare ikke med smerte. Men jeg har da hørt, at man godt kan forveksle det med veer hen mod enden.

Anmeld

9. juli 2011

SaNiNa

Plukveer det lyder som plukveer. samtidig kan den lille mand stå så han presser ned ad og det kan gør så forfærdelig ondt.

Hvis du har behov for at ringe til din jdm så syntes jeg du skal gøre det heller engang for meget end engang for lidt.

Anmeld

9. juli 2011

Jemion

Tusind tak for jeres gode råd iaftes Jeg har kun ømhed i min lænd idag, men hvis plukveerne kommer igen ringer jeg til min JM

Anmeld

9. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Øv det lyder ikke rart Har haft en del patienter med sådanne problemer (læser til ergoterapeut). Det kan godt nok give mange problemer i hverdagen.

Ved du hvornår det er "ok" at plukveer gør ondt? Det har jeg tænkt lidt over. For jeg har haft maaange plukveer, bare ikke med smerte. Men jeg har da hørt, at man godt kan forveksle det med veer hen mod enden.

En plukve må som sådan ikke gør rigtig godt, den kan godt ondt og nive lidt, men man skal stadig kunne være til. Det er svært at forklare, men hvis du føler de bliver for voldsomme så ring til fg så tjekke de om det er plukveer eller rigtig veer

Er ret sikker på du ikke er i tvivl når de rigtig veer komme de gør noget mere ondt.

Anmeld

11. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

En plukve må som sådan ikke gør rigtig godt, den kan godt ondt og nive lidt, men man skal stadig kunne være til. Det er svært at forklare, men hvis du føler de bliver for voldsomme så ring til fg så tjekke de om det er plukveer eller rigtig veer

Er ret sikker på du ikke er i tvivl når de rigtig veer komme de gør noget mere ondt.

Ok, det er jo meget rart at vide Jeg havde jo sindssygt mange plukveer for nogle uger siden, men nu mærker jeg stort set intet til dem - ret mystisk.

Men jeg har hørt fra mange, at man slet ikke er i tvivl, når det går over og bliver rigtige veer.

Ellers noget nyt Jemion ?

Anmeld

12. juli 2011

Jemion

Katte87 skriver:

Ok, det er jo meget rart at vide Jeg havde jo sindssygt mange plukveer for nogle uger siden, men nu mærker jeg stort set intet til dem - ret mystisk.

Men jeg har hørt fra mange, at man slet ikke er i tvivl, når det går over og bliver rigtige veer.

Ellers noget nyt Jemion ?

Har ikke de smerter mere i 2-3 timer af gangen, nu kommer de når jeg har bevæget mig sammen med en masse plukveer så går ud fra det var stærke plukveer pga jeg har overanstrengt mig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.