spørgsmål om opstart af fødsel og veer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger
De der veer føles de ligesom plukveer ? Altså det jeg mener er om livmoderen bliver hård ? Jeg har hele dagen haft det mærkeligt, åndenød rysten og mensagtige smerter + ekstrem aktiv baby.... jeg har ikke haft tegnblødning. Slimprop eller vandafgang.... er idag 36+ 0 hvad tror i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen ?

Anmeld

8. juli 2011

Mor010711

Følger lige med her

Anmeld

8. juli 2011

baby012

som der er skrevet mange gange herinde, jeg tror ikke man er i tvivl når først det går løs  

- lad os håbe den bette bliver i maven i 4 ugers tid endnu  

Anmeld

8. juli 2011

Tona

Da mine veer startede op blev jeg meget overrasket over at det første der skete var smerter der trak om i ryggen (lænden). Først senere gik det over og blev til menstruationsagtige smerter. Jeg fandt til at begynde med lindring ved at ligge ned.

Hvis jeg kunne gøre det om igen og jeg troede at jeg havde begyndende veer ville jeg for en sikkerheds skyld få spist noget og så få sovet lidt hvis jeg kunne.

Men jeg oplevede faktisk flere gange at plukveerne var så stærke at jeg troede at fødslen var på vej, hvorefter de efter nogle timer holdt inde igen. Men når det først er de rigtige veer så er man ikke i tvivl. I alt fald ikke når de tager rigtig fat. Det er lidt som menstruationssmerter, men så alligevel ikke helt.

Der behøver ikke have været slimprop, tegnblødning eller sådan noget inden.

Anmeld

8. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Når du får veer vil jeg bare lige sige at du på INGEN måde er i tvivl!

Anmeld

8. juli 2011

1000Ben

Maven bliver hård når man har en vee, ligesom ved plukveer ja, MEN man plejer at sige, at "er du bare den mindste smule i tvivl om det er veer, er det det ikke" - det er en dejlig nem regel for tro mig når de veer først går igang, så ved du det med 100 %'s sikkerhed. Men derfor kan det jo sagtens være små små forberedende veer som du har og det kan være forklaringen på at du har følt dig skidt tilpas idag... Men afvent og se, du ved præcis hvornår du skal reagere, bare vent og se   - men spændende... Håber dog lige baby bliver inde i dig liiiidt endnu )

Anmeld

8. juli 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

tror det er meget forskelligt far fødende til fødende.. for MIG var de start veerne sådan som du beskriver men der var slimproppen gået et par timer før de startede..

men de det var udvielses veerne var jeg IKKE i tvivl.. men da de der "pluk"veer følelses veer var fasen fra at åbne sig fra 0-3 cm.. og de "rigtige" veer startede fra 3cm +.... men jeg kan ikke sige om det er sådan for dig... men bebse har jo stadig 4 uger endnu.. fødte selv min den første 36+0 og nr 2 40+0 sååå det er ikke til at sige..

men som nævnt tror jeg ikke du i tvivl om hvornår de rigtige veer kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.