1 dag til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2008

monstar99

Vil bare lige ud med mine fustrartion iver at jeg har termin imorgen Osdag d. 17dec.

Hverken læger eller Jordmødre og mig selv for den sags skyld havde forventede at jeg ville gå tiden ud og måske enda gå over.

Lille manden har siddet fast dybt i mere end 8 uger nu.

Har så mange smerter over det hele.

Vand i kroppen kan ikke gå i hverken sko eller sokker, uden meget ubehag.

Nu må det alt så gerne snart være overstået.

Synes det er meget svært at komme igennem de her dage.

Orker ikke vente mere.

Alle jeg måder spørger til det og det gør mig bare mere ireterret over at han ikke er kommet endnu.

Det over især fordi ingen troede jeg skulle gå tiden ud synes jeg det ekstra hårdt at have udsigt til at gå over.

Den eneste tryst jeg kan give mig selv er at JM har lovet jeg vil blive sad igang inden d. 31/12 altså inden uge 42+.

Hvilket hjælpe lidt.

Hilsen

Den utålmodige Louise Uge 39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Miamaja

monstar99 skriver:

Vil bare lige ud med mine fustrartion iver at jeg har termin imorgen Osdag d. 17dec.

Hverken læger eller Jordmødre og mig selv for den sags skyld havde forventede at jeg ville gå tiden ud og måske enda gå over.

Lille manden har siddet fast dybt i mere end 8 uger nu.

Har så mange smerter over det hele.

Vand i kroppen kan ikke gå i hverken sko eller sokker, uden meget ubehag.

Nu må det alt så gerne snart være overstået.

Synes det er meget svært at komme igennem de her dage.

Orker ikke vente mere.

Alle jeg måder spørger til det og det gør mig bare mere ireterret over at han ikke er kommet endnu.

Det over især fordi ingen troede jeg skulle gå tiden ud synes jeg det ekstra hårdt at have udsigt til at gå over.

Den eneste tryst jeg kan give mig selv er at JM har lovet jeg vil blive sad igang inden d. 31/12 altså inden uge 42+.

Hvilket hjælpe lidt.

Hilsen

Den utålmodige Louise Uge 39+6

stakkels du, at du har saa mange smerter.. haaber du snart faar din lille baby i dine arme glad og rask og onsker dig held og lykke med det hele

Anmeld

16. december 2008

finkedinke

ååh ja, den tid man går over tid er næsten længere end de foregående 9 måneder til sammen

I min anden graviditet så det også ud til at jeg skulle føde før tid, jeg blev sygemeldt fra arbejde og skulle skåne mig selv osv Men gik jo så alligevel over tid. Det er så frustrerende, jeg føler med dig.

Jeg gik 14 dage over tid med begge mine piger. Og det gør jeg sikkert også denne gang.
Jeg har termin d. 1/1-09. Men nu har jeg denne gang sagt til mig selv at jeg ikke føder før miden af januar, så kan jeg da kun blive positivt overrasket hvis jeg skulle føde før det. .

Men for nu lige at sige noget lidt mere muntert, så er alt det jo glemt i samme øjeblik du har fået barnet. Så er man klar til at tage hele turen en gang til.

Berith

Anmeld

16. december 2008

Mathilde

Åh stakkels dig... Jeg håber han snart vil ud så du kan se ham og holde ham for første gang

Held og lykke med det!

Stort kram fra mig.

Anmeld

16. december 2008

Rasmine

Har hørt at sex og nulren brystvorter skulle sætte det igang.
Så må dig og lillefar bare igang asap.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.