Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M&M's Mor skriver: Hvor er den bare fin...em rigtig prinsessekage... må afprøve det med hvidløgspresseren...
Hvor er den bare fin...em rigtig prinsessekage...
må afprøve det med hvidløgspresseren...
Tusind tak og den vakte glæde til fødselsdagen...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Er du vimmer, hvor er den bare flot!
Er du vimmer, hvor er den bare flot!
Tusind tusind tak
K&S skriver: Lilje (fra mødregruppen) fylder 1 år i morgen og hendes mor spurgte, om jeg ville lave en fødselsdagskage De eneste ønsker, hun havde, var lyserød og lilla = en rigtig tøsekage Her er resultatet jeg er selv meget godt tilfreds, selvom vejret har drillet i dag - det hele smeltede jo nærmest, før jeg fik det ud af køleskabet Det er lyse bunde (farvet med rød frugtfarve = tøsebunde ) med jordbærmousse og tobleronecreme, smurt op med chokoladesmør- creme og overtrukket og pyntet med MMF Værs´go
Lilje (fra mødregruppen) fylder 1 år i morgen og hendes mor spurgte, om jeg ville lave en fødselsdagskage De eneste ønsker, hun havde, var lyserød og lilla = en rigtig tøsekage
Her er resultatet jeg er selv meget godt tilfreds, selvom vejret har drillet i dag - det hele smeltede jo nærmest, før jeg fik det ud af køleskabet
Det er lyse bunde (farvet med rød frugtfarve = tøsebunde ) med jordbærmousse og tobleronecreme, smurt op med chokoladesmør- creme og overtrukket og pyntet med MMF
Værs´go
CamillaSoefelt skriver: WAUW, du er sku sej mand!!!
WAUW, du er sku sej mand!!!
ZamanogDania skriver: Hvor er den flot. Elsker hello kitty hehe
Hvor er den flot. Elsker hello kitty hehe
Hihi det var det første, jeg tænkte på, da hun sagde "bare den er lilla & lyserød"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128