Kan ikke blive enige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvad gør man egentlig hvis man ikke kan blive enige om navnet til den bette? Nu har vi heldigvis noget tid til at finde ud af et navn, men som det ser ud nu, holder kæresten fast i det navn han synes, og jeg kan altså ikke lide det! Han er ikke til at hugge eller stikke i! Jeg har også selv et navn, jeg synes - men jeg tager gerne imod flere forslag, og kommer også selv med andre forslag, men intet dur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

akskovmose

Vælger et helt 3. navn  Så er der ingen af jer der får sin "vilje" og det er fair spil for jer begge.. Men for pokker hvor kan mænd være nogle stivstikkere 

Anmeld

8. juli 2011

akskovmose

Vælger et helt 3. navn  Så er der ingen af jer der får sin "vilje" og det er fair spil for jer begge.. Men for pokker hvor kan mænd være nogle stivstikkere 

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

akskovmose skriver:

Der har jeg også sagt til ham, men det vil han heller ikke! Men har sagt til ham at hvis han ikke forslår nogle andre navne han kan lide, så bestemmer jeg! Måske lidt ondt, men sådan er det altså! :b

Anmeld

8. juli 2011

HeidiØ

Ej, men kan da heller ikke bare sige: jamen det navn eller intet! Haha.. Ikke lade dig gå på kompromis! I kan gøre det I vælger hvert et navn I nedlægger veto på, så tager du self bare hans yndlingsnavn  .. og måske han også tager dit så! Men så er i ude i 3. omgang.. Så et helt 3. navn er I da nødt til!!  Good luck!

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Ej, men kan da heller ikke bare sige: jamen det navn eller intet! Haha.. Ikke lade dig gå på kompromis! I kan gøre det I vælger hvert et navn I nedlægger veto på, så tager du self bare hans yndlingsnavn  .. og måske han også tager dit så! Men så er i ude i 3. omgang.. Så et helt 3. navn er I da nødt til!!  Good luck!

Tror også det ender med et helt 3. Navn. Men der går nok lang tid, for vi er lige stædige :-D

Anmeld

8. juli 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Tror også det ender med et helt 3. Navn. Men der går nok lang tid, for vi er lige stædige :-D

Jah, kender det godt  .. men når du siger der er lang tid, så skal I nok komme til en god løsning! Ellers brug jeres navne sammen - kender dem jo ikke, så ved ik om det lyder helt håbløst

Anmeld

8. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

da vi har svært ved at finde et navn udfra vores kritier så har vi snakket om at tage dem der er måske navne for os og ligge ned i en skål og så vælger vi hver et og så det af dem vi bedst kan lide bliver det som han kommer til at hedde...

eller vi har snakket om at gøre sådan hvis vi fortsat sidder og er fortvivlede med navnet når han melder sin ankomst...

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Det kunne godt gå den ene vej, men ikke den anden :-D

Anmeld

8. juli 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Det kunne godt gå den ene vej, men ikke den anden :-D

Ja okay, så begynder I jo bare at diskuterer hvilket et der skal stå først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.