Hvordan mærkes jeres gravide maver omkring 10 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Mussen2

Jeg er 9+2 i dag og synes ikke rigtig jeg mærker nogen ting mere...

I begyndelsen var der raket fart på maven, den blev hurtig stor og en masse ligamentsmerter og plukkeveer, men nu er der intet mere.

Kan ikkehuske om det er normalt fra 1 graviditet, men man tænker jo lidt på om den er i live derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Leonora25

Jeg er 18+5 og har hverken haft ligamentsmerter eller plukveer endnu. Det er meget forskelligt hvornår og hvordan det kommer fra graviditet til graviditet, så tror du kan være HELT rolig!!  Hvad maven angår, så er jeg først begyndt at få lidt bule her indenfor de sidste par uger. Det er vist meget normalt at det kommer i ryk og den ikke vokser konstant (heldigvis).

Kender godt bekymringen: er der mon stadig liv derinde??? Åh hvor kan man sætte mange unødige bekymringer igang og tro mig der vil opstå MANGE MANGE flere!!! Eksempelvis går jeg og er bekymret over jeg endnu ikke har mærket liv, selvom det er helt normalt at det først kommer indenfor de næste uger. Men vi må prøve at skyde en pil efter de bekymringer og nyde vores graviditeter- vi kan jo hverken gøre fra eller til og bekymringerne hjælper intet

Anmeld

8. juli 2011

Mussen2

Leonora25 skriver:

Jeg er 18+5 og har hverken haft ligamentsmerter eller plukveer endnu. Det er meget forskelligt hvornår og hvordan det kommer fra graviditet til graviditet, så tror du kan være HELT rolig!!  Hvad maven angår, så er jeg først begyndt at få lidt bule her indenfor de sidste par uger. Det er vist meget normalt at det kommer i ryk og den ikke vokser konstant (heldigvis).

Kender godt bekymringen: er der mon stadig liv derinde??? Åh hvor kan man sætte mange unødige bekymringer igang og tro mig der vil opstå MANGE MANGE flere!!! Eksempelvis går jeg og er bekymret over jeg endnu ikke har mærket liv, selvom det er helt normalt at det først kommer indenfor de næste uger. Men vi må prøve at skyde en pil efter de bekymringer og nyde vores graviditeter- vi kan jo hverken gøre fra eller til og bekymringerne hjælper intet

Jamen du har så evig ret  Jeg må prøve at nyde det i stedet for.

Måske det er fordi vi har besluttet os for at fortælle det til familien i denne weekend, at jeg tænker over hvad nu hvis det ikke går som planlagt Første gang jeg var gravid ventede vi med at fortælle det til efter uge 12, men bulen på min mave denne gang kan snart ikke skjules længere....

Anmeld

8. juli 2011

Fenja09

Da jeg var omkring uge 9 forsvandt de fleste af mine symptomer, så troede også at der var noget galt, men alt var i skønneste orden - så mon ikke at din spire har det helt fint  Jeg fik symptomer igen efter et par uger

/Fenja

Anmeld

8. juli 2011

Frøken J.

Mussen2 skriver:

Jeg er 9+2 i dag og synes ikke rigtig jeg mærker nogen ting mere...

I begyndelsen var der raket fart på maven, den blev hurtig stor og en masse ligamentsmerter og plukkeveer, men nu er der intet mere.

Kan ikkehuske om det er normalt fra 1 graviditet, men man tænker jo lidt på om den er i live derinde

Jeg havde en panik periode fra omkring 10. uge til NF, fordi jeg overhovedet ikke kunne mærke jeg var gravid mere. Ingen smerter, hverken ligament eller i brysterne, kvalmen gik væk, og jeg følte mig HELT normal. Og jeg var ved at dø af skræk over, om der var liv derinde. Men det var der, og jeg er nu i 28. uge med den skønneste prinsesse, så det er meget normalt det du oplever

Anmeld

9. juli 2011

Sof

Fenja09 skriver:

Da jeg var omkring uge 9 forsvandt de fleste af mine symptomer, så troede også at der var noget galt, men alt var i skønneste orden - så mon ikke at din spire har det helt fint  Jeg fik symptomer igen efter et par uger

/Fenja

Samme her  Bortset fra min tykke mave, så glemte, og gør til tider stadig, jeg at jeg faktisk var gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.