meget svimmel idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

NinaNymannMadsen

ja har faktis siden jeg stod op imorges været svimmel sådan on and off.
det var værst i morges. men har dog været der efter også

havde det rigtig skidt igår med dårlig mave og tynd mave og op kast så spiste jo ikk rigtig. og har ikk rigtig spist idag heller da maven stadig ikk er helt sig selv men dog har jeg spist mere end igår. og har drukket godt også.

men puha det er bestemt ikk rart ikk at kunne noget fordi man bare bliver svimmel eller dårlig af det.

kæresten er gået ned og handle ind til aften og har bedt om noget let og noget der er godt for maven når man ikk er helt på toppen. så nu må vi jo se hvad det bliver til.

men håber godt nok snart det går over.
får helt hjertebanken når det er jeg bliver svimmel eller er ved at blive det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

mamiolvi

NNM skriver:

ja har faktis siden jeg stod op imorges været svimmel sådan on and off.
det var værst i morges. men har dog været der efter også

havde det rigtig skidt igår med dårlig mave og tynd mave og op kast så spiste jo ikk rigtig. og har ikk rigtig spist idag heller da maven stadig ikk er helt sig selv men dog har jeg spist mere end igår. og har drukket godt også.

men puha det er bestemt ikk rart ikk at kunne noget fordi man bare bliver svimmel eller dårlig af det.

kæresten er gået ned og handle ind til aften og har bedt om noget let og noget der er godt for maven når man ikk er helt på toppen. så nu må vi jo se hvad det bliver til.

men håber godt nok snart det går over.
får helt hjertebanken når det er jeg bliver svimmel eller er ved at blive det.

Sådan nogle dage har Jeg også haft indimellem i min graviditet hvor man virkelig bare føler sig syg

Anmeld

8. juli 2011

NinaNymannMadsen

mamiolvi skriver:

Sådan nogle dage har Jeg også haft indimellem i min graviditet hvor man virkelig bare føler sig syg

ja oog det er bestemt ikk rart når det er sådan overhovedet.

men sådan er det jo at være gravid.

Anmeld

8. juli 2011

mamiolvi

NNM skriver:

ja oog det er bestemt ikk rart når det er sådan overhovedet.

men sådan er det jo at være gravid.

NOgle har det nemmere end andre men denne graviditet har Jeg det virkelig virkelig dårlig

Anmeld

8. juli 2011

NinaNymannMadsen

mamiolvi skriver:

NOgle har det nemmere end andre men denne graviditet har Jeg det virkelig virkelig dårlig

har det også dårliger den her gang end jeg havde sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.