Gave ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Levi&LilysMor

Hej alle, nu skal min kæreste og jeg have købt nogle gaver, da min svigerinde venter sig tvillinger, men hvad dælen giver man ellers når man besøger første gang, plejer at give baby tøj eller blomster , men er der andre ideer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Kit

Da vores dejlige niece kom til verden havde jeg lavet en kurv med alt der kan tænkes at blive brug for den første tid.

Der var bla. stofbleer, engangsvaskeklude, babyolie, en body, bleer, lidt legetøj osv. Lidt godt og blandet

Fik selv en retur, da vi fik vores pige og det er dejligt med sådan en forplejningskurv.

Anmeld

8. juli 2011

Levi&LilysMor

Kit skriver:

Da vores dejlige niece kom til verden havde jeg lavet en kurv med alt der kan tænkes at blive brug for den første tid.

Der var bla. stofbleer, engangsvaskeklude, babyolie, en body, bleer, lidt legetøj osv. Lidt godt og blandet

Fik selv en retur, da vi fik vores pige og det er dejligt med sådan en forplejningskurv.

okay ja det var en god ide og nu er det jo tvillinger så der kan man hurtigt komme til at mangle måske ??

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Vi fik et Lamaze lege-/drejetæppe og en blød "bog" der kan sættes fast i kravlegården f.eks. Det var meget rart, oven i alt det tøj vi fik

Anmeld

8. juli 2011

maria87

www.vuggevisen.dk - du kan købe en tvillinge pakke, jeg har købt en igår til min nevø, han skal døbes her d. 17 og glæder mg sår'n til at givde dem den.. men det er lidt dyrt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.