Lillemandens bolig 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Happiness

Deka11 skriver:

Bliver lige nødt til at skrive; Sikke en flot mave du har, her på terminsdagen. Er da helt misundelig.

Rigtig meget held & lykke med det hele.

Mange tak Det er underligt at jeg snart ikke har min "kopholder" mere... Det er ellers smart at man kan sidde med tekoppen på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

TERMIN!!!

Så nåede vi skam termin og har idag været til JM.

Lillemanden aka Lukas har det bare skønt, og blev skønnet til 3600g. Så det var bare super

Tarmsystemet har slået knuder, så har fået en klyx med hjem og beordret til at spise en plade mørk chokolade (ikke dårligt )

Så nu håber jeg der kommer gang i det, ellers skulle jeg kontakte Aoma imorgen.

Men ellers går det godt og lillemanden må gerne blive derinde en lille uge mere, så mor her kan se HP i biffen.

Et billede fra imorges hvor jeg er 40+0:

Rigtig god weekend!

Camilla

Hvordan er det muligt at have sådan en fin, smuk og glat mave? Din snyder! Du bærer den fantastisk!

Anmeld

9. juli 2011

Happiness

Frøken J. skriver:

Hvordan er det muligt at have sådan en fin, smuk og glat mave? Din snyder! Du bærer den fantastisk!

Må indrømme at jeg også er lidt stolt af den... MEN tilgengæld har jeg hormonknopper på ryggen som jeg (dum som man er) har kløet i, så har en masse sår og ar efter dem Så ville jeg næsten hellere have strækmærker...

Håber bare de bliver mindre tydelige efter noget tid, for kan ikke lide at vise dem, så går ikke i toppe...

Og du skal da ikke brokke dig med din smukke mave!

Anmeld

9. juli 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Må indrømme at jeg også er lidt stolt af den... MEN tilgengæld har jeg hormonknopper på ryggen som jeg (dum som man er) har kløet i, så har en masse sår og ar efter dem Så ville jeg næsten hellere have strækmærker...

Håber bare de bliver mindre tydelige efter noget tid, for kan ikke lide at vise dem, så går ikke i toppe...

Og du skal da ikke brokke dig med din smukke mave!

Øv, ja det er ærgerligt! Men det er sku også svært at lade den slags være

Mon ikke de går væk efter noget tid, så man intet kan se til dem? Jeg har fået en del uren hud på ryggen, dog ikke hormonknopper. RImelig træls!

Og tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.