Trænger bare til lidt luft, da jeg er mega utålmodig.
havde masser af plukveer i sidste uge, og nu hvor der kun er 4 dage til termin ingenting mærker jeg. øv øv øv, og fik slet ikke sovet i nat, at spænding, for ligge i min seng og mærker efter, om der skulle være gang i noget, men næh nej.
vores hus er også ved at være færdig, troede vi, men så har muren ikke været her i denne uge, for at sætte fliser op, og nu er han gået på ferie i 3 uger , så yderliger komme vi til, at bo i genhusnings pavalionen i 3 uger mere,
, så nu kommer vi først hjem i uge 32 i stedet for uge 29. jeg havde ellers håbet, at det ville passe med at jeg føder senest på tirsdag, for så har manden 14 dages barsel efterfulgt af 3 ugersferie, så vi ville have 5 uger til at komme på plads i, uden at det skulle ende i stress og jag, men sådan skal det så ikke gå, så det passer med, at han starter på job igen, og vi skal flytte ind.
, men prøver, at se på det positive, vi komme hjem til et totalrenoveret hus. men det ville være dejligt at komme hjem og få mere plads, og få lavet babyværelse og pusleplads, men vi kan jo ikke gøre andet end at vente.
Anmeld