Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
serinasmor skriver: ej tillykke det var da en fantastisk nyhed .. og så her lige op til weekend og oven i købet økologisk
ej tillykke
det var da en fantastisk nyhed .. og så her lige op til weekend
og oven i købet økologisk
hihi ja en god start på weekenden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT TILLYKKE
Jeg har fulgt dig lidt fra sidelinjen, fordi du var med på testlisten, da vi startede på PB herhjemme. Dejlig nyhed med en positiv test - jeg ved den er længe ventet.
God vind fremover.
Kit
Chalala85 skriver: Hej piger... Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid" Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven Er 4+1 idag
Hej piger...
Så blev det vores tur. Har testet idag med en clear blue digital og den sagde sørme "Gravid"
Det er stadig ikke til at fatte. Vi var i behandling men satte det på pause i 2-3 måneder. Så har en øko babypomfribøf i maven
Er 4+1 idag
blomst84 skriver: Tillykke smukke!!!!!!!! Hvor er det bare en fantastisk nyhed en lille forårsbaby, hvor er det bare SÅ fortjent
Tillykke smukke!!!!!!!! Hvor er det bare en fantastisk nyhed en lille forårsbaby, hvor er det bare SÅ fortjent
tak smukke... vi er også rigtig glade, så nu håber jeg den bliver i maven
Tropez skriver: Ej hvorbø fedt stort tillykke
Ej hvorbø fedt stort tillykke
10000 tak
Kit skriver: STORT TILLYKKE Jeg har fulgt dig lidt fra sidelinjen, fordi du var med på testlisten, da vi startede på PB herhjemme. Dejlig nyhed med en positiv test - jeg ved den er længe ventet. God vind fremover. Kit
Hvor er du sød 1000 1000 tak og ja det har været længe ventet
Chalala85 skriver: Hvor er du sød 1000 1000 tak og ja det har været længe ventet
for at den lille øko-spirer bliver hvor den skal, så jeg kan følge med i graviditen også
Total optursnyhed til weekenden
Kit skriver: for at den lille øko-spirer bliver hvor den skal, så jeg kan følge med i graviditen også Total optursnyhed til weekenden
Det håber jeg virkelig også og ja virkelig en fed start på weekenden
Neeeej, hvor er det fedt!! Hvor er jeg bare glad for at høre, at du er gravid. Det er jo helt fantastisk!!
STORT TILLYKKE!!!
Stort knus !
mange gange tillykke .. hvor er det bare skønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128