Babytraf :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

MorTilMaja

Hej . Jeg  er helt ny her inde, men ville hører om der var nogle fra nordjylland her inde som, måske har lyst til a mødes med mig og min datter Maja på knap 7 måneder Vi er næsten lige flyttet til Birkelse og kender ingen her oppe så håber der er nogle stykker her inde der bor her oppe a knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Maja_4000

Jeg ville gerne , men bor i Roskilde .. Der er liiidt langt
Og velkommen til (:

Anmeld

8. juli 2011

Mor Christa

Åhh jeg ville også gerne, men erpå vej til KOlding for at bo.. Der er vidst også nogle timers kørsel derop så .. Men velkommen til  .. Hvad dato er din datter fra?

Anmeld

12. juli 2011

Sakris

Velkommen til!

Jeg er lige flyttet fra nordjylland til nordsjælland. Så jeg er faktisk i samme situation. Men måske du kunne prøve at kigge i nordjylland gruppen? 

Ellers er du meget velkommen til at skrive med herinde i decembergruppen Det kunne være dejligt med lidt gang i den!

Anmeld

17. juli 2011

MorTilMaja

tak jaa må se om jeg kan finde en anden gruppe min datter er fra 14 dec 2010

Anmeld

1. september 2011

Kage

.. jeg flytte fra vejle til Fjerritslev og kender satdig ikke et øje her oppe :/ .. bor sammen med min kæreste og vores søn fra Maj i år .. så jeg er på

Anmeld

2. september 2011

Mor Christa

MorTilMaja skriver:

tak jaa må se om jeg kan finde en anden gruppe min datter er fra 14 dec 2010

jamen hvis din datter er fra dec 2010, så er du jo også en del af vopres gruppe !!! Her er alle vores bebser fra december 2010 men du kan jo også skrive i den der Nordjylland-gruppe herinde, det kan være der er nogen der har lyst ti lat ses med jeres børn :0) ..
Men igen, velkommen til December-gruppen

Anmeld

3. september 2011

MorTilMaja

MissChrista skriver:

jamen hvis din datter er fra dec 2010, så er du jo også en del af vopres gruppe !!! Her er alle vores bebser fra december 2010 men du kan jo også skrive i den der Nordjylland-gruppe herinde, det kan være der er nogen der har lyst ti lat ses med jeres børn :0) ..
Men igen, velkommen til December-gruppen

jaa nemlig vil meget gerne mødes med andre mødre der har børn på min datters alder. men der bare ik rigtigt nogle der gider ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.