Så fødte jeg sørme også ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

miss freja

Ja så blev det min tur til at føde i mandags den 4/7-11 da jeg var i uge 41+0  

Det hele gik meget stærkt, og det startede med regelmæssige veer søndag aften kl. ca. 20. De kom med 3 minutters mellemrum, og varede ca et minut. Vi tog på sygehuset lidt i kl. 23, hvor jeg var 4 cm åben, og de beholdte mig heldigvis. Vandet gik 25 minutter før jeg fødte, og desværre var det mørkegrønt. Derfor blev der kaldt på div. børnelæger, som ku stå klar til når baby kom ud. Jeg fødte kl. 3.48 en velskabt pige på 3340 gram og 53 cm lang. Desværre havde hun lidt problemer med vejrtrækningen, så hun blev kørt på neonetal afdelingen inden jeg nåede at se hende. Men heldigvis kom hun og farmand tilbage efter 5 kvarter, hvor hun havde det godt efter at have fået c-pap. Det var så skønt at få lov at se hende og holde hende for første gang

Nå men billeder og FB kommer senere når jeg lige får overskud til dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

linefun

miss freja skriver:

Ja så blev det min tur til at føde i mandags den 4/7-11 da jeg var i uge 41+0  

Det hele gik meget stærkt, og det startede med regelmæssige veer søndag aften kl. ca. 20. De kom med 3 minutters mellemrum, og varede ca et minut. Vi tog på sygehuset lidt i kl. 23, hvor jeg var 4 cm åben, og de beholdte mig heldigvis. Vandet gik 25 minutter før jeg fødte, og desværre var det mørkegrønt. Derfor blev der kaldt på div. børnelæger, som ku stå klar til når baby kom ud. Jeg fødte kl. 3.48 en velskabt pige på 3340 gram og 53 cm lang. Desværre havde hun lidt problemer med vejrtrækningen, så hun blev kørt på neonetal afdelingen inden jeg nåede at se hende. Men heldigvis kom hun og farmand tilbage efter 5 kvarter, hvor hun havde det godt efter at have fået c-pap. Det var så skønt at få lov at se hende og holde hende for første gang

Nå men billeder og FB kommer senere når jeg lige får overskud til dette.

Stort tillykke med jeres lille pige
Glæder mig til at læse FB og se billeder

Anmeld

8. juli 2011

Lotus86

Kæmpe stort tillykke med jeres lille prinsesse, dejligt at det kun var lidt starthjælp hun havde brug for, så du ikke skulle vente alt for længe på at få lov til at se hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.